امروز پنج شنبه  ۱۴ آذر ۱۳۹۸

نسخه آزمایشی

ضرورت‌های برون‌گرایی منطقه‌ای و بازاریابی صادراتی

۱۳۹۸/۰۷/۲۹- ۰۹:۳۴

ضرورت‌های برون‌گرایی منطقه‌ای و بازاریابی صادراتی

برنامه «گفت‌وگوی اقتصادی» بیست و نهم مهر موضوع ضرورت‌های برون‌گرایی منطقه‌ای و بازاریابی صادراتی را با حضور کارشناسان بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «گفت‌وگوی اقتصادی» 29 مهر، موضوع ضرورت‌های برون‌گرایی منطقه‌ای و بازاریابی صادراتی را با حضور مجیدرضا حریری، رئیس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی، بیژن پناهی‌زاده، معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و مهندس حسن خسروجردی، عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی و عضو اتاق بازرگانی بررسی می‌کند.

اولین و مهم‌ترین قدم در انجام صادرات کالا بازاریابی است. بازاریابی صادراتی یعنی شناخت بازارهای خارجی و راه‌های نفوذ به آن، دستیابی به این شناخت از طریق مذاکره با خریداران، شرکت در نمایشگاههای بین‌المللی، تماس با رایزنان بازرگانی در اتاق‌های بازرگانی امکان‌پذیر است.

گفتنی است برنامه «گفت‌‍وگوی اقتصادی» شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۴:۳۰روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان رادیو گفت‌وگو می‌شود.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است
اخبار مرتبط

امتیاز شما