امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های دهه آخرصفر

مشاهده ۲۸۳
۱۳۹۸/۰۷/۲۹- ۰۹:۴۴

هم‎زمان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) شبکه استانی صداوسیمای مرکزخلیج فارس ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیوخلیج فارس به‎مناسبت ایام سوگواری 28صفر ، سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) ورحلت حضرت محمد (ص) ویژه برنامه «غروب خورشید» پخش می‌کند. این برنامه به نقش و جایگاه پیامبر پرداخته می‌شود. در این برنامه سعی می‎شود درخصوص سیره و زندگی پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و رویدادهای آن زمان درقالب روایت و مطلب پرداخته شود.

گفتار ، گزارش، بسته‌های صوتی، مداحی، نوحه و آوازهای مذهبی و مباحث کارشناسی بخش های این ویژه برنامه را تشکیل می‎دهد.

این برنامه دریک قسمت 90 دقیقه‎ای به تهیه‎کنندگی مریم آبسیه در رادیو خلیج فارس تهیه شده که در روز 28 صفر مصادف با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت نبی مکرم اسلام (ص) پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «اشک عرش» در شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت پیامبر (ص) و نیز شهادت امام رضا (ع) به‎صورت ویژه برنامه روی آنتن سیمای خلیج فارس می‎رود. این برنامه کاری از گروه فرهنگ و معارف سیمای خلیج فارس است که به تهیه‎کنندگی فرخ محمودی در شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) ساعت 21 به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود.
در این میزگرد تلویزیونی با دعوت از کارشناسان و اساتید مذهبی در خصوص زندگی حضرت پیامبر(ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)صحبت می‎شود و مخاطبان را بافضایل و مناقب این بزرگواران آشنا می‎کند.

گروه فرهنگ و معارف رادیو خلیج فارس با برنامه «خورشید هشتم» به سوگ حضرت امام رضا (ع) می‎نشیند.

به‎مناسبت شهادت امام رضا (ع) رادیوخلیج فارس ویژه برنامه خورشید طوس را پخش می‌کند که به به ابعاد شخصیتی این امام بزرگوار می‌پردازد. برنامه با بهره‎گیری از آیتم‎های مختلف و متنوع تلاش دارد به معرفی بیشتر شخصیت بی‎بدیل حضرت امام رضا (ع) بپردازد. برنامه«خورشید هشتم» در یک قسمت 90 دقیقه‎ای در روز شهادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) به تهیه‌کنندگی مریم صابری ساعت 9:30 از رادیو خلیج فارس تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

امتیاز شما