امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

سوگواره‌های مرکز آذربایجان غربی در 28 صفر

مشاهده ۳۲۵
۱۳۹۸/۰۸/۰۲- ۱۱:۰۸

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی ویژه برنامه‌هایی را در ایام پایانی صفر، با هدف تبیین نقش پیامبر در هدایت و سعادت بشریت و بازشناسی الگوی اخلاقی و بینش دینی امام حسن (ع) پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی چست در ایام پایانی ماه صفر ویژه برنامه«گونش دن بیرپای» را با هدف تکریم جایگاه پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی (ع) پخش می‌کند. این برنامه 4 و 6 آبان از ساعت 17 به تهیه‌کنندگی محمدعلی عبدالی و 5 و 7 آبان از ساعت 9:30 به‌مدت 120 دقیقه به تهیه‌کنندگی‌هادی قدرپوران به‌صورت زنده با سوگواران همراه می‌شود. در این برنامه با استناد به منابع علمی جایگاه قرآن و عترت، سیر تاریخی انحراف امت بعد از پیامبر، دشمن شناسی، ضرورت‌های اتحاد و دلایل شهادت امام حسن مجتبی (ع) تبیین می‌شود.

سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام و شهادت کریم اهل بیت (ع) ویژه برنامه‌ای را در قالب برنامه شبانگاهی «اولدوز» روز 4 آبان از حسینیه ثارالله، 5 آبان از مسجد جنرال و 6 آبان به تهیه‌کنندگی داود غفاری آذر از ساعت21 به‌مدت 120 دقیقه به‌صورت زنده از مسجد لطفعلی پخش می‌کند.

این برنامه شامل بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی، مرثیه سرایی، تشریح تاریخ زندگانی پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی است.  همچنین پخش برنامه «رسم عاشقی» از 4 تا 6 آبان از ساعت 8:30 به‌مدت 60 دقیقه به تهیه‌کنندگی جلیل سبزی از دیگر اقدامات سیمای مرکز آذربایجان غربی به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) است.

امتیاز شما