امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های پایان ماه صفر از صدا‌وسیمای فارس

مشاهده ۳۴۸
۱۳۹۸/۰۸/۰۴- ۰۸:۵۷

صد‌اوسیمای مرکز فارس به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)، ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «چلچراغ» تا پایان ماه صفر از مسجد وکیل به صورت زنده از ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه از سیمای فارس پخش می‌شود. تفسیر خطبه حضرت سجاد(ع) و زینب کبری(س)، مصاحبه مردمی و معرفی هیئت‌های مذهبی، حضور شاعران و مهمانانی از موکب احمدبن موسی به نام خیرین و کارآفرینان و حضور کارشناسان مذهبی از بخش‌های برنامه است. برنامه «چلچراغ» به تهیه‌کنندگی اله بخش بهارسعدی، کارگردانی جلال قربانی و اجرای آرش جمال‌الدینی تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه«کاشانه مهر» به مدت 60 دقیقه با موضوع 28 صفر، رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، «نگاه روز» به مدت 20 دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی و ارتباط زنده با مراکز خراسان رضوی و حرم مطهر امام رضا(ع) به مدت 30 دقیقه از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در پایان ماه صفر است.

«در سوگ آفتاب»، «خاتم عشق»، «ضریح عاشقی» و «خورشید شب» از ویژه برنامه‌های رادیو فارس در پایان ماه صفر است.

همچنین تولید گزارش با موضوع رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، پخت آش نذری در شیراز و شهرستان‌ها، تهیه گزارش توسط خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و پوشش مراسم عزاداری و ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و داخلی از اقدامات واحد خبر مرکز فارس در این ایام است.

 

 

امتیاز شما