امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نمایش وحدت شیعه و سنی در سایه پرچم رضوی

مشاهده ۲۹۷
۱۳۹۸/۰۸/۰۴- ۱۲:۲۸

کانال اردوی شبکه جهانی سحر از امشب شنبه 4 آبان، به مدت چهار شب، ویژه برنامه‎ای را به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) تهیه و تداک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دوربین کانال اردوی شبکه جهانی سحر در مشهد مقدس و حرم رضوی مستقر شده است تا به مدت چهار شب عزاداری عاشقان اهل بیت و شیفتگان شمس الشموس را به نمایش درآورد.
«عاشقان اهل بیت» ویژه برنامه کانال اردو در روزهای پایانی ماه صفر به تهیه‎کنندگی سیدحسام الدین مهاجری به مدت 50 دقیقه از امشب به صورت زنده و مستقیم روی آنتن کانال اردو قرار می‌گیرد.
دو قسمت از این برنامه به رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اختصاص دارد و دو قسمت دیگر هم ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) است. مجری – کارشناس برنامه سید باقر کاظمی است و محمدعباس نقوی هم به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارد. دوربین «عاشقان اهل بیت» تصاویری ناب از حضور عاشقان اهل بیت اعم از شیعه و سنی را که از راه‌های دور و نزدیک برای زیارت شمس الشموس حضرت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده‏‎اند، روایت می‌کند.
کانال اردوی سحر در خلال این برنامه، سیل عظیم پیروان شیعه و سنی که در کنار یکدیگر و با وحدت هرچه تمام‌تر به زیارت امام رئوف آمده‎اند و مبین وحدت اهل تشیع و تسنن است به نمایش آورد. این برنامه همچنین در طول این چهار شب علاوه بر ارسال گزارش‎های ویژه به بخش‎های مختلف خبری کانال اردو، در مدت زمان برنامه‌های زنده «نسیم زندگی » و « اندازجهان » نیز ارتباط مستقیم برقرار و گزارش‎هایی را از صحن رضوی برای مخاطبان اردوزبان خود پخش می‌کند.
زمان پخش «عاشقان اهل بیت» ساعت 18 به وقت تهران است.

امتیاز شما