امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تلاش رسانه ملی برای ایجاد نشاط و امید در انتخابات

مشاهده ۶۸۰
۱۳۹۸/۰۸/۰۴- ۱۲:۵۵

نشست تعاملی مدیران استانداری با صداوسیمای مرکز قم با موضوع انتخابات و بررسی راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نشست تعاملی مدیران استانداری با مدیران صدا وسیمای مرکز قم با حضور دکتر سلیمان‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندری قم و حجت‎الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم برگزار شد.

دکترسلیمان‎پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندری قم در این نشست که در صداوسیمای مرکز قم انجام شد، انتخابات را فرصتی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: رقابت، مشارکت،‌ سلامت انتخابات و امنیت انتخابات 4 اصل مهم برای برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه مقابله با  هجمه‌های رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به انتخابات از مهم‎ترین وظیفه‌های رسانه‌های داخلی است؛ گفت: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید برای ایجاد نشاط و امید و جلب اعتماد مردم همواره تلاش کنند و جلوه‌های کارکرد چهل ساله نظام و برگزاری چهل انتخابات در این سال‎ها را به نمایش بگذارند.

دکتر سلیمانپور در رابطه با موضوع راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: مهم‎ترین اصل درباره این موضوع نظرسنجی، آمارگیری و پژوهش است که می‌تواند در پیش‌بینی کنش‌های اجتماعی موثر باشد.

معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز قم نیز در این نشست به معرفی فعالیت‌های انجام گرفته با موضوع آسیب‌های اجتماعی و طرح‌های آینده این مجموعه در ارتباط با انتخابات پرداختند و پیشنهادهای خود را برای تعامل بیشتر با مجموعه استانداری و دستگاه‌های تحت امر این نهاد ابراز کردند.

تصاویر

امتیاز شما