امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
«داخل اسرائیل» از هیسپان تی وی گزارش می‎دهد؛
«داخل اسرائیل» از هیسپان تی وی گزارش می‎دهد؛

اوضاع از دست مسئولان صهیونیستی خارج شده است!

مشاهده ۲۹۱
۱۳۹۸/۰۸/۰۶- ۱۴:۲۰
تعداد بازدید:291

یهودیان افراطی در ماه مه گذشته حملاتی به مقامات محلی اسرائیلی از جمله افراد پلیس، آتش‌نشانان و سربازان داشتند که در این قسمت از برنامه «داخل اسرائیل» (Dentro de Israel) بررسی شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «داخل اسرائیل» سعی دارد به موضوعات حقیقی بپردازد که نشانگر فروپاشی داخلی رژیم صهیونیستی است و در این قسمت حملات یهودیان افراطی ضدصهیونیست به مقامات محلی اسرائیلی از جمله افراد پلیس، آتش‌نشانان و سربازان را نشان می‎دهد که این روزها در حال افزایش هم هست. به گفته خدمات آتش‌نشانی و امداد اسرائیل، تظاهرکنندگان ضدصهیونیست به آتش‌نشانانی که برای مهار آتش در ماه مه گذشته به یک محله متعلق به یهودیان افراطی آمده بودند، حمله کردند. این حادثه در «می‌شیریم» که پایگاه گروه‌های افراطگرای یهودی است، در روز استقلال و یادبود شکل گیری رژیم اسرائیل به وقوع پیوست.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت 5:30 و 14:30، چهارشنبه ساعت 4:30 به مدت 25 دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 10:30 و جمعه ساعت 13:30 است.

امتیاز شما