امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی آیت‎الله دژکام نماینده ولی فقیه شیراز از رسانه استانی فارس

مشاهده ۲۹۹
۱۳۹۸/۰۸/۱۱- ۱۳:۱۳

آیت‎الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با حضور در برنامه «چلچراغ» از تلاش‎های صداوسیمای فارس در پوشش و انعکاس گسترده برنامه‌های ایام محرم و صفر تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: صداوسیمای فارس در ایام محرم و صفر علاوه بر تولید و پخش ویژه برنامه‌های متعدد در سوگ سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام مراسم عزاداری و حضور باشکوه مردم فارس و شیراز را با شکوه تمام به نمایش گذاشت.

وی تلاش رسانه ملی در استان در روز اربعین حسینی را تحسین‎برانگیز دانست و تصریح کرد: صداوسیمای فارس با اعزام گروه‌های متعدد در مسیرهای راهپیمایی مردم شریف شیراز، عزاداری این اجتماع عظیم را پوشش داد و حضور گسترده مردم شهرستان‎های استان را در مراسم اربعین حسینی انعکاس داد.

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: صداوسیمای استانی علاه بر پوشش برنامه‌های مناسبتی، به‎منظور حل مشکلات شهروندان برنامه‌هایی را تولید و با دعوت از مسئولان استانی به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند.

وی عملکرد رسانه ملی را ستود و برای مجموعه دست‎اندرکاران خدوم آن برای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب آرزوی توفیق کرد.

امتیاز شما