امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صدا‌وسیمای مرکز کرمان برای 13 آبان

مشاهده ۴۰۶
۱۳۹۸/۰۸/۱۲- ۰۹:۲۸

صدا‌وسیمای مرکز کرمان با تدارک برنامه‌های مختلف، اطلاع‌رسانی و پخش تیزر و زیرنویس تلاش کرده تا مردم به ویژه دانش‌آموزان ،دانشجویان و سایر اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی بزرگ ضد استکباری 13 آبان حضور گسترده‌ای داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدا‌وسیمای مرکز کرمان ویژه برنامه‌های متنوعی به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تدارک دیده است.

ویژه‌ برنامه روز 13 آبان از ساعت 9 تا 11، پوشش مراسم 13 آبان به صورت زنده از مرکز و شهرستان‌های استان، برنامه تلویزیونی«گفت‌وگوی ویژه» با موضوع استکبارستیزی، برنامه «صبح بخیر کرمان»، «شبهای کرمان»، «زندگی زیباست» و «کلام رهبری» از جمله برنامه‌های سیمای کرمان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

همچنین رادیو کرمان در روز 13 آبان ویژه برنامه‌ای را از ساعت 8 صبح پخش می‌کند. برنامه «کرمان سلام» نیز به صورت ویژه در 13آبان با موضوع فرهنگ استکبارستیزی به مدت 70 دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه «مفشو» در شب 12 آبان به مدت یک ساعت، «یک سبد سخن» و میان برنامه مختلف با موضوع بررسی شعر شاعران استان درمورد وقایع روز 13 آبان، معرفی کتاب ویژه 13 آبان، طراحی سئوالاتی ویژه 13آبان در مسابقه «سین جیم» از دیگر برنامه‌های رادیویی هستند که تقدیم شنوندگان می‌شوند.

بازنشر گزیده سخنان رهبر معظم انقلاب و حضرت امام(ره)، انتشار گزارش تصویری روز راهپیمایی، بازنشر کلیپ تصویری مرگ بر آمریکا در کلاکت‌های متعدد، تولید و نشر پوستر و عکس‌نوشت، انتشار اخبار مرتبط با تجمع راهپیمایی در استان، تولید و انتشار پادکست صوتی با موضوع 13 آبان، گزارش‌های مردمی از مرکز و شهرستان‌های استان در قبل و بعد از 13 آبان از اقدامات واحد خبر و معاونت فضای مجازی مرکز کرمان به مناسبت این روز است.

امتیاز شما