امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس شکوه 13 آبان در قاب شبکه آفتاب

مشاهده ۵۳۰
۱۳۹۸/۰۸/۱۲- ۱۴:۳۱

شبکه آفتاب راهپیمایی 13 آبان مصادف با روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی را به تصویر می‌کشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه تلویزیونی «13 آبان» به تهیه‌کنندگی حامد شیدایی و ابراهیم مرادی با محور گرامیداشت روز ملی 13 آبان و مبارزه با استکبار جهانی از سیمای آفتاب پخش می‌شود. این برنامه با آیتم‌های گزارش مردمی، نماهنگ، وله، کلام رهبری و... 12 آبان از ساعت 22 به مدت 50 دقیقه و 13 آبان از ساعت 9:30 به مدت 120 دقیقه از مصلی بیت‌المقدس شهر اراک به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه «یوم الله 13 آبان» به تهیه‌کنندگی جواد نیکدل و همایون قلعه‌نویی، با موضوع پوشش مراسم راهپیمایی باشکوه 13 آبان، آشنایی بیشتر مخاطبین با این روز مهم و اشاره به مباحث استکبارستیزی از رادیو آفتاب تقدیم شنوندگان می‌شود. گزارش، موسیقی، پخش سخنرانی، برقراری ارتباط با شهرستان‌های استان مرکزی و... روز دوشنبه 13 آبان از ساعت 09:30 صبح به مدت 120 دقیقه به صورت مستقیم همراه شنوندگان می‌شود.

خبر شبکه آفتاب نیز در 13 آبان با تهیه و پخش دو مستند خبری با موضوع «تبیین وقایع 13 آبان» به مدت 10 دقیقه، پخش دو برنامه گفتگوی ویژه خبری به مدت 30 دقیقه، پوشش خبری جلسات، اطلاع رسانی و هماهنگی و اعلام مسیرها و اماکن برگزاری مراسم در شهرهای مختلف استان، دعوت گروه‌ها و نهادها و نیز پوشش و انعکاس مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه در بیش از 56 نقطه استان مرکزی و...  با مخاطبان همراه می‌شود.

 

تصاویر

امتیاز شما