امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

یک روز، سه روایت

مشاهده ۲۹۴
۱۳۹۸/۰۸/۱۲- ۱۵:۲۹

ویژه برنامه‌های «یک روز سه روایت» و «فیش های سیاه» در روز 13 آبان از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358، عنوان این سه واقعه تاریخی است که هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند. ویژه برنامه‌های«یک روز سه روایت» و «فیش‌های سیاه» به همین مناسبت در روز 13 آبان از رادیو ایران پخش می‌شود.

برنامه «یک روز سه روایت» سه واقعه مهم و تاریخی که که در این روز اتفاق افتاده را مرور می‌کند. مهمانان مختلفی در این برنامه حضور دارند از جمله دکتر بیژن نوباوه که از استکبار ستیزی می‌گوید و دکتر خواجه پور نیز گام دوم انقلاب را تبیین می‌کند. گفتنی است در این برنامه عباس سنجری و مهدیه پهلوانی از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان گزارش می‌فرستند. برنامه «یک روز سه روایت» به تهیه‌کنندگی آرمان ستوده و اجرای حسین خدادبیگی دوشنبه 13 آبان ساعت 9 از رادیو ایران پخش می‌شود.

«فیش‌های سیاه» نام ویژه برنامه دیگری است که با موضوع تسخیر لانه جاسوسی و روزملی مبارزه با استکبار جهانی، به تهیه‌کنندگی مریم هدیه لو و اجرای اعظم لک، دوشنبه 13 آبان ساعت 20:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما