امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
13
13

تجلی و شور مردم در روز 13 آبان در قاب صدا‌وسیمای گلستان

مشاهده ۳۱۸
۱۳۹۸/۰۸/۱۳- ۱۱:۱۷
تعداد بازدید:318

صدا‌وسیمای مرکز گلستان با فرارسیدن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، ویژه برنامه‌هایی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان با ویژه برنامه«ما ایستاده‌ایم» به صورت زنده به تهیه‌کنندگی محمدمهدی ناصری در روز 13 آبان به مدت 120 دقیقه این روز بزرگ را به تصویر می‌کشد. سیمای گلستان 3 اکیپ سیار در میدان شهرداری، چهارراه شهدا و مصلی گرگان و یک اکیپ سیار در گنبد برای این روز بزرگ تدارک دیده است. پخش سروده‌های انقلابی توسط دانش آموزان، سخنرانی، پخش گزارش‌های مردمی، ایستگاه مقاومت، حضور کارشناس سیاسی، کلیپ  از آیتم‌های برنامه است.

ویژه برنامه «قرار شبانه» از ساعت 21:30 به مدت 60 دقیقه، «گام» با موضوع جوانان و 13 آبان از ساعت 17 به مدت 50 دقیقه به تهیه‌کنندگی مهدی رئیسی و سخنرانی ویژه 13 آبان در قالب یک برنامه  45دقیقه ای با موضوع روز دانش آموز به تهیه کنندگی حمیدرضا دنکوب از دیگر برنامه‌های سیمای گلستان است.

ویژه برنامه رادیویی«اراده آبان» به صورت زنده به تهیه‌کنندگی حمید کاویانی، این رویداد بزرگ مردمی را در این روز حماسی، با گزارشگری مرضیه اسدی، سالار احمدی، علیرضا پیشکار و عباس رسول‌آبادی و گویندگی مریم ملانوروزی از ساعت 9 به مدت 120 دقیقه روی آنتن می‌برد.

همچنین ویژه برنامه«سایرایاراولکام» به‌صورت زنده ساعت 15 با آیتم‌های ارتباط زنده با مسئولان و روحانیون اهل سنت و گزارش مردمی و ... به تهیه کنندگی عبدالطیف گرکز، «خبر و تفسیر» درباره این رویدار بزرگ تاریخی به تهیه کنندگی کمال‌الدین قزل و گلدی نظری به مدت 50 دقیقه از رادیو ترکمنی برون مرزی  روی آنتن می‌رود.

معاونت خبر مرکز هم با  5 گروه خبری در مرکز استان  و 13 گروه خبری در اقصی نقاط استان در روز ملی مبارز با استکبار جهانی به این مناسبت می‌پردازد.

 

 

امتیاز شما