امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
«رژیم تحمیلی» روی آنتن هیسپان تی وی؛
«رژیم تحمیلی» روی آنتن هیسپان تی وی؛

تلاش‎های تبلیغاتی صهیونیست‎ها برای حفظ وضعیت آپارتاید

مشاهده ۳۱۶
۱۳۹۸/۰۸/۱۳- ۱۳:۴۲
تعداد بازدید:316

برنامه «رژیم تحمیلی» (El Estado Impuesto) در شبکه هیسپان تی وی با اجرای «یائیر سیبل» (yair cybel) در این قسمت به تلاش‎های تبلیغاتی رژیم صهیونیستی به‎منظور حفظ وضعیت آپارتاید می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گیدون لوی نویسنده روزنامه اسرائیلی‌هاآرتص، «هسبارو» را به عنوان تلاش تبلیغی صهیونیسم برای انجام سیاست قطع ارتباط داخلی و انکار واقعیت در سطح بین المللی تعریف می‌کند. «هسبارو» به عنوان دیپلماسی عمومی در اسرائیل شناخته می‌شود و به تلاش‎های تبلیغاتی برای انتشار اطلاعات مثبت در خارج از کشور درباره صهیونیسم و اقدامات آن اشاره می‎کند. به همین منظور صهیونیسم دستگاه تبلیغاتی گسترده‎ای را ایجاد می‌کند که با آن سعی در تخریب یا پنهان کردن موارد نقض حقوق بشر دارد و این اقدام باهدف حفظ وضعیت آپارتاید انجام می‎شود.
در این قسمت از برنامه «رژیم تحمیلی» به این موضوع می‌پردازد که چه کسی و چگونه این منابع تبلیغاتی را تأمین می‌کنید و این فعالیت‎ها دقیقا شامل چه مواردی می‌شود؟ برنامه «رژیم تحمیلی» سه شنبه‌ها ساعت 05:30 بامداد و بازپخش آن در روزهای چهارشنبه 4:30 بامداد، پنجشنبه 10:45، جمعه 13:30 و شنبه 1:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما