امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

آذربایجان شرقی در سوگ شهادت امام حسن عسکری

مشاهده ۴۸۶
۱۳۹۸/۰۸/۱۴- ۱۱:۵۲

صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در سوگ شهادت یازدهمین پیشوای شیعیان برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  صداآذربایجان شرقی در کنار برنامه‌های همیشگی خود به نام «دعوت»، «یاشاسین جوانلیق»، «آخشاملار و آیلی گجه»، ویژه برنامه زنده «امامت گونشی» ( آفتاب امامت ) را صبح چهارشنبه از ساعت 9 به مدت 180دقیقه تقدیم شنوندگان می‎کند.
همچنین برنامه‌های «فروغ هدایت»، «آخرین غروب»، «آفتاب یازدهم»، «خورشید سامرا»، «گونش عزاسی»، «رحمت قاپیسی» و «غریب سامرا» از دیگر تمهیدات صدای استانی و رادیو شهر مراغه برای مخاطبان خود در روز شهادت یازدهمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت است.

در معاونت سیمای این مرکز هم برنامه‌های «سحرلر»، «خانواده»، «تبریزیم» و «گئجه‎لر» به صورت ویژه به موضوع زندگی امام حسن عسکری علیه‎السلام و نقش انتظار در زندگی انسان عصر حاضر می‎پردازد. همچنین ویژه برنامه «سراج» با محور شهادت امام یازدهم شیعیان تقدیم بینندگان شبکه سهند می‎شود. پخش عزاداری امت مومن و خداجوی تبریز و استان در سوگ شهادت آن امام همام از دیگر پیش‎بینی‌های سیمای استانی برای روز چهارشنبه است.

رادیو برون‎مرزی تبریز هم برنامه‌های «مشکات»، «شناور»، «چراغ»، «سلام دینله ییجی» و نمایش رادیویی «عطای متبرک» را با موضوع زندگی و شهادت امام حسن عسکری تقدیم مخاطبان آذری زبان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز می‌کند.

امتیاز شما