امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

بازیگر «حکایت های کمال»: می‌خواهم شاگرد پروفسور سمیعی شوم

مشاهده ۱۷۲۶
۱۳۹۸/۰۸/۱۸- ۱۱:۰۲

«امیرحسین کافتری» بازیگر نوجوان سریال «حکایت‌های کمال» معتقد است در این سریال فرصت یافته تا در کنار بازیگران باتجربه‌تر حسابی تجربه کسب کند و توانایی‌های بازیگری خودش را بسنجد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از فارس، «امیرحسین کافتری» متولد ۲۵دی ۱۳۸۴ است. او در 11 سالگی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک در بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک اصفهان را به خاطر بازی در سینمایی «باغ بهشت» تصاحب کند.

او از شش سالگی وارد عرصه بازیگری شده و تاکنون در بیش از ۲۰ پروژه سینمایی و تلویزیونی ازجمله سینمایی «دهلیز»، سریال «معمای شاه» در نقش کودکی ولیعهد، سریال «رخصت» قدرت الله صلح میرزایی در نقش اول کودک، سریال ۷۰ قسمتی طنز «سه شو جواد رضویان»، فیلم «خانه ام را دوست دارم» که برای کشور انگلستان ساخته شد و ...

او در این باره گفت: من در این سریال یکی از دو نقش اصلی کودک را دارم که عباس نام دارد و دوست صمیمی‌کمال با بازی محمدرضا شیرخانلو است. ما در داستان بچه‌هایی پر شر و شور و پرانرژی و مدام در حال شیطنت‌های کودکی هستیم. من کاراکتری منفی باف دارم و دائم خیالبافی می‌کنم و در نقطه مقابل کمال قرار می‌گیرم که روحیات دیگری دارد و در واقع ما دو کاراکتر مکمل یکدیگر هستیم و لحظه‌های شیرینی را می‌سازیم.

بازیگر سریال «شهرک جیم» افزود: آقای صلح میرزایی کارگردان سریال «حکایت‌های کمال» در هدایت بازیگران کودک و از جمله خود من خیلی صبر  و حوصله به خرج می‌داد و دست ما را برای خلاقیت بیشتر باز می‌گذاشت. این نحوه کارگردانی خیلی به من و بقیه کمک کرد تا با خیال راحت بازی کنیم و در مشورت با کارگردان آن مواردی را که مربوط به نقش بود، در کنار هم به طور کاملی ارائه دهیم. حالا که در پخش سریال «حکایت‌های کمال» را می‌بینم، متوجه می‌شوم که چقدر همکاری صمیمانه و حرفه‌ای کارگردان و تهیه‌کننده آقای شایانفر با عوامل و بویژه بازیگران روی فضای کار تأثیر خوبی داشته و کیفیت آن را بالا برده است.

کافتری این روزها سریال «حکایت های کمال» را به عنوان یکی از نقشهای اصلی کودک به نام عباس روی آنتن شبکه دو سیما دارد.

کافتری افزود: بازی در این سریال فرصت ایده آلی بود تا در کنار بازیگران باتجربه تر حسابی تجربه کسب کنم و توانایی‌های بازیگری خودم را بسنجم. البته اولویت اصلی من بازیگری نیست و تصمیم گرفته ام اول روی درس و تحصیلم متمرکز باشم و دوست دارم روزی در آینده شاگرد پروفسور سمیعی شوم. وقتی تحصیلم روند خوبی پیدا کرد حتماً به طور جدی روی بازیگری هم تمرکز خواهم کرد. من از هفت- هشت سالگی وارد عرصه بازیگری شده‌ام و دوست دارم با انگیزه بیشتر این راه را در آینده به صورت حرفه‌ای ادامه دهم.

امتیاز شما