امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان بمناسبت هفته وحدت

مشاهده ۲۵۹
۱۳۹۸/۰۸/۲۰- ۰۸:۱۱

همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر نور و رحمت حضرت محمدمصطفی(ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) برنامه‌های مختلفی در صداوسیمای مرکز زنجان تهیه شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه‌های مختلفی هم زمان با آغاز هفته وحدت و میلاد حضرت محمدمصطفی(ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) از صداوسیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

معاونت سیما در برنامه جنگ شبانه «گجه لر» ضمن دعوت از هنرمندان، شاعران و اجرای زنده مولودی خوانی، شعر و مدیحه‌گویی، گزارش مردمی و بخش‌های شاد دیگر به استقبال این ایام می‌رود.

پخش سیما حدود 700دقیقه برنامه شاد در قالب مستند، نماهنگ، سرود، تماشاخانه و فیلم سینمایی برای این ایام تدارک دیده است.

شبکه استانی صدا هم برنامه روتین «آخشاملار» را به این مناسبت اختصاص داده و آیتم‌هایی متنوع و شاد همچون موسیقی زنده عاشقی و پاپ، دعوت از هنرمندان، ارتباط مستمر با مراکز کردستان، گلستان، کرمانشاه، مهاباد و سیستان و بلوچستان و ... در این برنامه گنجانده شده است.

ویژه برنامه «رحمت آیه سی»(آفتاب رحمت) نیز در روز ولادت پیامبر اکرم(ص) ضمن دعوت از کارشناسان، به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی رسول گرامی اسلام می‌پردازد. این برنامه ساعت 10 به مدت 60 دقیقه میهمان شنوندگان می‌شود.

همچنین اجرای مشترک با صدای مرکز کردستان دیگر ویژه برنامه رادیو استان برای روز میلاد پیامبر است که  از ساعت 17 تا 19 به مدت دوساعت حال و هوای هموطنان در آن استان را به سمع مردم استان می‌رساند.

پخش صدا نیز برنامه‌های متعددی را فراهم کرده است و در قالب سخنرانی‌های مرتبط به زبان محلی، پخش بیانات رهبر معظم انقلاب، آنونس با مضمون وحدت جهان اسلام، سرودهای آئینی  و تولید و پخش1300 آیتم در رادیو نما همراه مخاطبان می‌شود.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز زنجان با برنامه ریزی صورت گرفته، پوشش خبری مناسبت‌های 20 شهر استان، گزارش‌های ویژه خبری، گفت‌وگوی زنده، تفسیر خبر و گزارش‌های ارسالی به واحد مرکزی خبر، رویدادهای هفته وحدت را منعکس می‌کند.

امتیاز شما