امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

نمایشگاه تخصصی فناوری رسانه افتتاح شد

مشاهده ۶۰۸
۱۳۹۸/۰۸/۲۰- ۱۳:۲۵

در اولین روز برگزاری شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه با حضور دکتر رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری رسانه، شرکتهای دانش بنیان و متخصصان فنی رسانه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این نمایشگاه که با شعار «گام دوم انقلاب، تحول فناوری رسانه» دوشنبه 20 آبان آغاز به کار کرد.

آرش قندچی دبیر کارگروه نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه موضوع اصلی این نمایشگاه را مدیریت علم و فناوری دانست که با هدف تعمیق ارتباط بین دانشگاه و صنعت و نمایان شدن تأثیر آن در رسانه با تلاش معاونت فناوری و توسعه رسانه سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 140 شرکت داخلی دانش بنیان در نمایشگاه شانزدهم گفت: از میان شرکتکنندگان 10 شرکت استارت آپ با ایده‌های نو در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه می دهند.

مدیر کل ساختمان و تأسیسات با تأکید بر اینکه حضور این شرکت ها نمایشی از توانمندی‌های متخصصان ایرانی در بومی‌سازی دانش فنی و مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات این صنعت است افزود: این نمایشگاه در بخش‌های تجهیزات سازمان صداوسیما، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان داخلی و فعالان صنعت رسانه در سه حلقه تولید، انتقال و انتشار میزبان علاقه مندان به صنعت رسانه و فناوری‌های نوین خواهد بود.

قندچی معرفی توانمندی‌های متخصصان ایرانی در بومی‌سازی دانش فنی و مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات این صنعت را موجب افتخار رسانه ملی دانست و از رشد 30 درصدی فعالان رسانه در نمایشگاه خبر داد.

دبیر کارگروه نمایشگاه در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت و رسانه با بیان اینکه اجلاس شانزدهم نقطه عطفی در حوزه صنعت و رسانه و حرکت به سمت جهانی شدن است گفت: امسال در زمینه محصولات و ایده‌های خلاقانه 14 محصول به عنوان محصول ممتاز برای اولین بار در کشور ارائه می‌شود که در روز اختتامیه رونمایی خواهند شد.

 

امتیاز شما