امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

من چه کتابی می‌خوانم؟

مشاهده ۲۶۱
۱۳۹۸/۰۸/۲۱- ۱۴:۳۶

دوستداران کتاب و کتابخوانی با عضویت در پویش «من چه کتابی می‌خوانم»، می‌توانند نام و عکس کتاب‌هایی که تا به حال خوانده‌اند را از طریق فضای مجازی با ما به اشتراک بگذارند و برنده جایزه نفیس رادیو تهران شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب در همه فرهنگ‌ها یکی از اساسی‌ترین زمینه‌های انتقال دانش، آگاهی و تخصص است که می‌تواند جامعه را به سوی پیشرفت و ترقی در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رهنمون کند. اگر دنبال تغییر زندگی خود و دیگران هستید، این تغییر از شما شروع می‌شود پس همین‌الان به پویش «من چه کتابی می‌خوانم» بپیوندید و با اشتراک گذاشتن این پیغام، دوستان خود را هم به این پویش دعوت کنید.
مخاطبانی که علاقه مند به عضویت در پویش«من چه کتابی می خوانم» هستند، می توانند نام و تصویر کتاب‌هایی که تا به حال خوانده اند را با دوستانشان در رادیو تهران به اشتراک بگذارند.
شما می توانید تصاویر و دلنوشته‌های ارسالی خود را به ادمین کانال رادیو تهران با شناسه Tamaasbama@ در شبکه اجتماعی تلگرام به اشتراک بگذارید تا یکی از برنده‌های خوش شانس این کمپین شوید. لازم به ذکر است شناسه کانال رادیو تهران در شبکه اجتماعی تلگرام هم Tehraan۳۶۰@ است.
علاقه مندان کتاب و کتابخوانی حتی می توانند جملات زیبا و آموزنده یا جملاتی که در کتابی خوانده اند و ملکه ذهنشان شده را برای ما ارسال کنند.
همچنین از طریق همین کانال می‌توانید بخشی از کتاب مورد علاقه تان را بخوانید و برای ما ارسال کنید تا از برنامه «سعادت آباد» رادیو تهران پخش شود.
کمپین «من چه کتابی می‌خوانم» با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در کشور و افزایش سواد عمومی در حوزه‌ها و سنین مختلف به همت گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران برپا شده است.



امتیاز شما