امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی، دغدغه مرکز ایلام

مشاهده ۴۱۲
۱۳۹۸/۰۸/۲۲- ۰۹:۰۲

تولید برنامه‌های مناسب برای پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی با همراهی و استفاده از نظر و ایده استادان برجسته دانشگاه‎ها، می‎تواند نقش موثری در تعالی و پیشرفت جامعه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بازوند مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در نشست هم‎اندیشی با جمعی از استادان دانشگاه‎های استان و مسئولان امور فرهنگی سپاه استان که با محور بررسی و شناسایی آسیب‎های اجتماعی برگزار شد، گفت: رسانه استانی در طول شبانه روز با تاکید بر موضوعات ده‎گانه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نظیر خانواده، کودک و نوجوان، زنان و غیره برنامه  تولید و پخش می‌کند.

بازوند افزود: اطلاع‎رسانی عمومی در خصوص موضوعات اجتماعی و فرهنگی یکی از نیازهای اساسی جامعه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است و رسانه ملی می‎تواند با پشتیبانی و هماهنگی دیگر متولیان اجرایی استان نقش اثرگذاری در این گونه موضوعات داشته باشد. او تاکید کرد: از آنجا که برنامه‌های رسانه ملی با اقبال مردم مواجه شده است، تولید برنامه‌های مناسب برای پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی با همراهی و استفاده از نظر و ایده استادان برجسته دانشگاه‎ها، می‎تواند نقش موثری در تعالی و پیشرفت جامعه داشته باشد. بازوند افزود: صداوسیما به عنوان رسانه تاثیرگذار در بین مردم با بهره‌گیری از توانایی‌ها و امکانات خود می‎تواند نقش موثر و اساسی در ایجاد نشاط و ترویج امیدواری در جامعه داشته باشد.

بازوند با اعلام آمادگی رسانه استانی برای استفاده از نظرها و پیشنهادهای استادان و چهره‌های دانشگاهی استان، افزود: برنامه‌سازان صداوسیمای مرکز ایلام آمادگی دارند در تهیه محتوای برنامه‎‌ها در زمینه حل مشکلات اجتماعی، از نظرهای کارشناسی استادان استان به‎ویژه رشته‌های مرتبط با آسیب‌‎های اجتماعی بهره‎مند شوند. وی افزود: صداوسیمای مرکز ایلام آمادگی تولید و پخش برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با همکاری و هماهنگی دانشگاه‎ها را در دستور کار خود دارد.

بازوند ضمن استقبال از حضور استادان به عنوان کارشناس و مجری کارشناس در برنامه‌ها خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی برای حضور اساتید در صداوسیمای مرکز ایلام وجود ندارد و از هر نوع فکر و ایده و اندیشه و برنامه‎ای باهدف ارتقا و تعالی فرهنگی و اجتماعی استان و نظام ورفع مشکلات مردمی استقبال می‎کنیم.

امتیاز شما