امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

آذین بندی جهانبین برای هفته وحدت

مشاهده ۵۰۳
۱۳۹۸/۰۸/۲۲- ۱۱:۵۷

صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه‌های متنوعی ولادت پیامبر گرامی اسلام و صادق آل محمد را گرامی می‎دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان‎بین با ویژه برنامه «جنگ شاد شبانه» به صورت پخش زنده و با بخش‎های متنوع، لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم کننده را برای بینندگان فراهم می‌کند. اجرای بانشاط و طنز گروه نمایش، اجرای سرود و ترانه‌های شاد با حضور خوانندگان محلی، گزارش از حال و هوای عید میلاد، مباحث کارشناسی و پیامک های بینندگان از جمله بخش‎های این برنامه هستند. این جنگ شاد شبانه به تهیه‎کنندگی سید امین رضوی و اجرای وحید علیدادی و فخری قائدی، شب ولادت از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه از شبکه استانی سیمای جهان بین پخش می‌شود.
«میلاد رحمت» هم عنوان ویژه برنامه رادیو جهان‎بین است که در روز هفدهم ربیع الاول، هم‎زمان با ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) از ساعت 16:15، روی آنتن می‎رود. پرداختن به اهمیت وحدت اسلامی و آثار وحدت در جامعه و اتحاد بین مسلمانان شیعه و سنی، آشنایی با سیره نبوی و فضایل شخصیتی رسول مکرم اسلام و همچنین نقش امام صادق(ع) در زنده نگاه داشتن مذهب شیعه از موضوعاتی است که در این برنامه مطرح می‌شود. گزارش، ترانه و موسیقی‌های شاد و جذاب، قطعات طنز، مباحث کارشناسی، گزارش، حکایت های تاریخی، معرفی کتاب، شعرخوانی شاعران هم استانی، ارتباط تلفنی با مراکز استان‌ها و تلفن و پیامک‎های مخاطبان بخش‎های برنامه «میلاد رحمت» را تشکیل می‎دهند که به تهیه‎کنندگی رحمان داوودیان و گویندگی فرزین مظفری پخش می‌شود.
تولید پوستر، پادکست و کلیپ، معرفی برنامه‌های مرکز در وب سایت و فضای مجازی و بارگذاری محتوا در اپلیکیشن جهان بین همراه، وب سایت، صفحات اجتماعی و پیام رسان‌ها نیز از جمله اقدامات معاونت فضای مجازی صداوسیمای استان هم‎زمان با هفدهم ربیع‎الاول است.
معاونت خبر صداوسیمای استان هم با تولید و پخش دو گزارش ویژه ولادت پیامبر رحمت و پیشوای مذهب جعفری در بخش‎های مختلف رادیویی و تلویزیونی، برقراری ارتباط با مشهد مقدس و پوشش جشن‌های ولادت در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با مخاطبان خود همراه می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما