امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در پرس تی وی صورت می‌پذیرد؛
در پرس تی وی صورت می‌پذیرد؛

نگاهی به اعتراضات مردم اکوادور نسبت به وضعیت نامناسب اقتصادی

مشاهده ۳۳۲
۱۳۹۸/۰۸/۲۲- ۱۴:۳۹
تعداد بازدید:332

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (‌Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بررسی اعتراضات گسترده مردم در اکوادور نسبت به وضعیت نامناسب اقتصادی در این کشور می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه ضمن معرفی اکوادور به عنوان قربانی صندوق بین‎المللی پول، وضعیت اقتصادی این کشور را که ناشی از سیاست‎های نادرست این صندوق در قبال اکوادور است، به بحث و بررسی می‎گذارد.
این برنامه در ادامه به واکاوی اقدامات دولت اکوادور و شخص مورنو، رئیس جمهور این کشور و ضعف مدیریتی وی در مقابله با مشکلات می‎پردازد و واکنش نیروهای پلیس نسبت به این اعتراضات، راهکارهای دولت مورنو برای برون رفت از این وضعیت و اعتراضات مردم نسبت به تصمیمات دولت را نقد می‌کند.
مروری بر برنامه‌های صندوق بین‎المللی پول در اکوادور و فشارهای ناشی از اتخاذ سیاست‎ها و تدابیر سختگیرانه در اکوادور بر مردم نیز از دیگر محورهای گفت‎وگو در این برنامه به شمار می‎رود.
«شکاف اقتصادی» به تهیه‎کنندگی کاوه تقوایی، ساعت 00:05 بامداد جمعه 24 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:05 بامداد، یکشنبه ساعت 8 و 19 و دوشنبه ساعت 11 پخش می‌شود.

امتیاز شما