امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

انتخابات ایالتی در آمریکا به روایت پرس تی وی

مشاهده ۳۵۳
۱۳۹۸/۰۸/۲۵- ۱۳:۲۲

انتخابات ایالتی در ویرجینیا و کنتاکی و پیروزی دموکرات‎ها بر جمهوری خواهان در این انتخابات در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی به نقد و بررسی گذاشته می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن مروری بر انتخابات اخیر در ویرجینیا و کنتاکی به منظور تعیین فرماندار، سناتورها و نمایندگان مجالس ایالتی به بحث و گفت‎وگو درخصوص پیروزی دموکرات‎ها بر جمهوری خواهان و امیدواری دموکرات‎ها به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا می‌پردازد.
این برنامه در ادامه ضمن واکاوی نتیجه انتخاباتی اخیر و مقایسه آن با انتخابات 2020 آمریکا، از دست رفتن جایگاه ترامپ نزد مردم حاشیه نشین و روستایی آمریکا، آینده ترامپ در میان رهبران جمهوری خواه و ورشکستگی مزرعه داران آمریکایی در پی سیاست‎ها و تصمیمات اقتصادی ترامپ را به نقد و تبادل نظر می‎گذارد.
این برنامه همچنین موضوع سرقت نفت سوریه توسط آمریکا را به بحث می‎گذارد و سخنان ترامپ درخصوص نفت سوریه و چاه‌های نفتی این کشور، سیاست‎های آمریکا در 10 سال اخیر و طمع این کشور به چاه‌های نفتی منطقه خاورمیانه و استقرار حدود 800 نظامی آمریکایی در منطقه شرق فرات به منظور کنترل میادین نفتی این منطقه را بررسی می‎کند.
«ما مردم» شنبه 25 آبان ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23 بامداد، 7 و 18 و سه‎شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما