امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تبریک ورزشی‌ها به شبکه ورزش/ در جشنواره برنامه‌های ورزشی میلان گل کاشتید

مشاهده ۱۰۵۳
۱۳۹۸/۰۸/۲۶- ۱۱:۲۴

رؤسای کمیته ملی المپیک و فدراسیون نجات غریق و غواصی در نامه‌های جداگانه ای به رئیس رسانه ملی موفقیت شبکه ورزش در جشنواره میلان را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، در نامه‌های جداگانه ای به دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، موفقیت شبکه ورزش در کسب جایزه ویژه سال 2019 جشنواره بین المللی فیلم و برنامه‌های ورزشی میلان را تبریک گفتند.

رئیس کمیته ملی المپیک، موفقیت شبکه ورزش سیما در جشنواره بین المللی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ورزشی میلان و کسب جایزه ویژه سال 2019 که در میان صدها اثر از 116 کشور جهان و در راستای تولید گزارش های ورزشی با هدف رشد فکری بینندگان به خصوص جوانان، برجسته سازی ارزش های انسانی، اجتماعی و معنوی ورزش در برنامه‌های تولیدی برگزیده شده است را مایه مباهات ملت ایران بخصوص جامعه ورزش کشور خواند.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز شبکه ورزش را حامی و مشوق همیشگی ورزش کشور خواند و کسب جایزه ویژه سال 2019 جشنواره جهانی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ورزشی میلان ایتالیا توسط این شبکه را تبریک گفت.

امتیاز شما