امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

جهان بین یاد دلاوران بسیج را زنده می‌کند

مشاهده ۳۲۰
۱۳۹۸/۰۸/۲۹- ۱۱:۲۲

همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه‌های متنوعی در صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال‌وبختیاری پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه‌های متنوعی را در حوزه‌های تولید، تأمین و پخش با رویکرد تبیین دستاوردها، جایگاه و عملکرد بسیج تدارک دیده است. توجه ویژه به این مناسبت در برنامه‌های روتین تلویزیونی از جمله «شب‌های بام ایران» و «زیر یک سقف» و همچنین پخش زیرنویس، نماهنگ، وله، کلام رهبری و پخش مستند و تله‌فیلم‌های تأمینی از برنامه‌های سیمای جهان بین در این هفته است.

«مدرسه عشق» هم عنوان برنامه‌ای از تولیدات سیمای جهان بین است که با رویکرد آشنایی با کارکردهای مختلف بسیج در محورهای فرهنگی، اجتماعی، معارفی، سیاسی و سازندگی، در طول این هفته به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری و اجرای احمد باقری ساعت 11:15 دقیقه به مدت30 دقیقه پخش می‌شود. همچنین در این برنامه در بخش‌های متنوعی از جمله کارشناسی، کلام رهبری، گزارش، نماهنگ، معرفی فعالیت‌های اقشار مختلف بسیج، گفت‌وگو با بسیجیان موفق و تصاویر گرافیکی، بینندگان با دستاوردهای بسیج این شجره طیبه انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

در ویژه برنامه «سپاه» سردار شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به تبیین جایگاه و دستاوردهای نهاد مردمی‌ بسیج در بخش‌های مختلف سازندگی و توسعه و پیشرفت کشور می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن کیانی و با اجرای ابوالفضل هادی‌پور در هفته بسیج از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

در برنامه‌های روزانه رادیویی مرکز نیز در این هفته، به موضوع بسیج و چهل سالگی تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) پرداخته می‌شود.

برنامه‌های «صبح و زندگی» با محور معرفی برنامه‌های هفته بسیج در هر روز، معرفی دستاوردهای بسیج و بسیجیان موفق و تأثیرگذار در عرصه رونق تولید، «پیک روز» در قالب ارتباط با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در شهرستان‌های10گانه استان، «زندگی جاریست» با رویکرد بسیج بانوان، «مدرسه عشق» ویژه معرفی فعالیت‌های مخترعین، نخبگان، کارآفرینان، طلاب، ورزشکاران، اساتید، دانش‌آموزان بسیجی و اردوهای جهادی در مناطق مختلف استان، «جاده جوانی» با موضوع بسیج و جوانان، «موج زنده رود» و «آوای روستا» از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

از اقدامات معاونت خبر مرکز هم می توان به تولید دو مستند خبری با عناوین «اردوهای جهادی، تلاش برای عمران روستایی» و «تولید ملی حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی»، تولید چهار گزارش موضوعی با محور فعالیت‌های بسیج در عرصه سازندگی استان و حضور در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی، پوشش تمامی رویدادهای خبری متناسب با هفته بسیج در سطح مرکز استان و شهرستان‌های10 گانه با همکاری خبرنگاران آزاد و اختصاص بخش‌های ویژه به پخش اخبار هفته بسیج و اطلاع‌رسانی کامل از برنامه‌های این هفته اشاره کرد.

تصاویر

امتیاز شما