امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

یادمان ایثارگران بسیجی روی سیگنال های آذربایجان شرقی

مشاهده ۳۸۳
۱۳۹۸/۰۸/۲۹- ۱۲:۳۰

صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در هفته بسیج برنامه‌های متنوع و مختلفی برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در معاونت سیما در کنار پرداخت در برنامه‌های «سحرلر»، «تبریزیم»، «خانواده» و «گئجه‎لر»، ویژه برنامه «شجره طیبه» در 7 قسمت 40 دقیقه‌ای تهیه می‌شود که قرار است هر شب در طول هفته بسیج به روی آنتن برود.
این ویژه برنامه که تهیه‌کننده آن مرتضی مقدس است شامل آیتم‎های معرفی نخبه‌های بسیج، مصاحبه با پیشکسوتان و معرفی آن‎ها به‎عنوان الگوهایی برای نسل جوان، گزارش تصویری از برنامه‌های هفته بسیج در سایر نقاط استان، معرفی شهدای بسیج، بررسی ادبیات پایداری و مقاومت و پخش شعر از شعرای بسیجی می‌شود.
صدای مرکز آذربایجان شرقی در هفته بسیج علاوه بر پرداختن به موضوع بسیج و بسیجیان در برنامه‌های روتین «سحرلر»، «شهریمیز»، «یک پیام یک ترانه»، «خانواده»، «دانشیق»، «دعوت»، «چرتکه»، «آخشاملار»، «یاشاسین جوانلیق»، «کندیمیز»، نمایش رادیویی (چهل سردار)، نمایش رادیویی «نورالدین پسر ایران» و برنامه «عاشوراییلر»، با پخش ویژه برنامه‎ای با عنوان «ایثارجلوه لری» با مخاطبان خود همراه می‎شود. در برنامه «ایثار جلوه لری» (جلوه‌های ایثار) که در 10 قسمت تهیه شده است با دعوت از فرماندهان لشکر عاشورا، خاطرات روزهای جنگ و رشادت‎های رزمندگان و بسیجیان گردان‎های لشگر عاشورا در برهه‌های حساس جنگ بازگو می‎شود.

رادیو برون‎مرزی تبریز هم در ایام هفته بسیج برنامه‌های «چراغ»، «پنجره»، «ایلن سنه چای دئمیشم»، «انقلابیمیز»، «تبریزیم»، «آچیق سوز»، «فارسی بیاموزیم»، «شناور» و «سلام دینله ییجی» را برای مخاطبان آذری زبان جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز آماده کرده است. همچنین اخبار و گزارش‎های خبری مربوط به این هفته در بخش‎های خبری مختلف به اطلاع مخاطبان رسانده می‌شود.

تهیه و پخش موشن‎گرافیک با موضوع بسیج، پخش کلیپ‎ها و سرودهای مرتبط با ایام هفته بسیج و اطلاع‎رسانی درخصوص برنامه‌های این هفته در فضای مجازی از جمله پیش‎بینی‌های معاونت فضای مجازی این مرکز شمرده می‌شود.  

امتیاز شما