امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اعلام برنامه‎های هفته بسیج در مرکز لرستان

مشاهده ۴۶۱
۱۳۹۸/۰۸/۲۹- ۱۲:۳۶

ویژه برنامه‌های «میقات» و «مدرسه عشق» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از صدا‌وسیمای مرکز لرستان پخش می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه تلویزیونی «میقات» در قالب میزگرد به تهیه‌کنندگی مهران فارابی، در 8 قسمت 40 دقیقه‌ای از اولین روز هفته بسیج، در شبکه افلاک، پخش می‌شود.
آیتم‎های این برنامه شامل دعوت از معاونت‎های سپاه استان، پخش گزارش‎های مرتبط با فعالیت‌های میهمان بسیجی برنامه، تصاویر مرتبط با خاطرات بسیجیان در دوران دفاع مقدس، کلام ولایت (بیانات رهبری) کارآفرینی بسیجیان با توجه به شعار سال  و پخش سرودها و وله‌های مناسبتی این هفته است.
برنامه‌های «خانواده»، «جوان» و زنده شبانه «وایک» سیمای مرکز لرستان نیز به صورت ویژه در هفته گرامیداشت بسیج هرکدام به موضوع بسیج و جایگاه آن، می‌پردازند.
سیمای مرکز لرستان همچنین در دومین روز هفته بسیج کنگره بزرگداشت شهدای دفاع مقدس را که در حسینیه ثارالله سپاه خرم آباد برگزار می‌شود، پوشش می‎دهد. از برنامه‌های تامینی شبکه افلاک در هفته بسیج تولید و پخش مستندهای «اردوهای جهادی»، مستند «بیشه و گهر»، مستندهای تامینی، پخش نماهنگ‎ها و کلیپ‎های ویژه هفته بسیج، پخش فیلم‎های سینمایی مرتبط با هفته بسیج و دوران دفاع مقدس و استفاده از زیرنویس و لگوی هفته بسیج است.
همچنین ویژه برنامه رادیویی «مدرسه عشق» به تهیه‌کنندگی سوسن درجزینی، در هفته بسیج به صورت زنده هر روز به مدت 60 دقیقه با هدف بررسی نقش بسیج استان در دوران دفاع مقدس و عصر حاضر، به بیان خاطرات بسیجیان و نقش بسیج در شرایط کنونی جامعه می‌پردازد؛ از آیتم‎های دیگر این برنامه، مصاحبه با نخبگان بسیجی، کارآفرینی بسیجیان در سال رونق تولید و گزارش از حلقه‌های صالحین و حلقه‌های بصیرت بسیجیان و همچنین مصاحبه با فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی است.
از دیگر برنامه‌های رادیو لرستان که در هفته بسیج به صورت ویژه پخش می‌شود، برنامه «قدمگاه خورشید» است که مخاطب را با خاطرات بسیجیان آشنا می‌کند. علاوه بر این برنامه‌های مناسبتی، برنامه‌های همیشگی «سلام لرسو»، «کیچه باغ جوونی» و «ماهور» نیز در این هفته، با تدارک آیتم‎ هایی به موضوع بسیج می‌پردازند.
معاونت خبر مرکز لرستان نیز در هفته بسیج با پوشش برنامه‌های مناسبتی و پخش آیتم‎های مربوط با هفته بسیج در قالب تهیه و پخش گزارش، معرفی بسیجی‌های نخبه لرستانی، گفت‎وگوی ویژه خبری و گزارش‎های تولیدی به این مقوله می‌پردازد.
معاونت فضای مجازی مرکز لرستان در هفته بسیج اقداماتی مانند بارگذاری بخش ویژه هفته بسیج در وب سایت صداوسیمای مرکز،معرفی برنامه‌های صداوسیما و انتشار آثار رسانه‎ای گزیده برنامه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و کانال سروش شبکه افلاک لرستان، تولید ده بنر اختصاصی هفته بسیج با بهره‎گیری از کلام امام و رهبری، تولید دو اینفوگرافی (اطلاع نگاشت)، تولید سه کلیپ تصویری با بهره‎گیری از سرودهای حماسی، با صدای محمد میرزاوندی و...ویژه هفته بسیج،پوشش برنامه 5 آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، معرفی بسیجیان نمونه، در عرصه‌های مختلف به‎ویژه تولید ملی دارد؛ همچنین بارگذاری محتواهای ویژه در همه کانال‎های سروش صداو سیمای مرکز لرستان از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

تصاویر

امتیاز شما