امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی وزیر ارتباطات از رسانه ملی و شبکه ایران کالا

مشاهده ۱۲۸۱
۱۳۹۸/۰۸/۳۰- ۱۴:۲۱

مهندس جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک که با مشارکت شبکه ایران کالا برگزار شدضمن تشکر از زحمات رسانه ملی و به ویژه شبکه تلویزیونی ایران کالا، بر ضرورت افزایش حمایت‎ها از سوی رسانه ملی به ویژه در حوزه استارت آپ‎ها و کسب و کارهای کوچک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه تلویزیونی ایران کالا با اهداف و ماموریت‎های خود در زمینه حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی با همکاری انجمن مدیریت استراتژیک، سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک را برگزار کرد.
از مهمترین اهداف این کنفرانس که در سه بخش افتتاحیه، پنل‎های آموزشی و اختتامیه از 9 تا 18 روز سه‎شنبه 28 آبان در سالن اجلاس سران برگزار شد، می‎توان به ارائه آموزش‎های تخصصی در حوزه کسب و کار و تشکر از کسب و کارهای پیشرو در پیاده‌سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.
مهندس جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات، حجت‌الاسلام‎والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی ، عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم قوای سه‌گانه و دکتر برات قبادیان – معاونت پژوهش و فناوری وزرات صنعت، معدن و تجارت از مدعوان و سخنرانان بخش‎های افتتاحیه و اختتامیه این مراسم بودند.

در  مراسم افتتاحیه این اجلاس، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات در خصوص اهمیت مدیریت استراتژیک در حوزه کسب وکار و استارتاپ‌ها سخنرانی کرد. وی سپس در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن تشکر از تلاش‎ها و زحمات رسانه ملی و به ویژه شبکه تلویزیونی ایران کالا، بر ضرورت افزایش حمایت‎ها از سوی رسانه ملی به ویژه در حوزه استارت آپ‎ها و کسب و کارهای کوچک تاکید کرد.
در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک از شبکه تلویزیونی ایران کالا به‎منظور اطلاع‎رسانی مناسب و همکاری صورت گرفته در برگزاری و پوشش رسانه‎ای سیزدهمین کنفرانس بین‎المللی مدیریت استراتژیک با اهداء تندیس و سپاس‌نامه، قدردانی شد.
 سخنرانان این همایش به ترتیب زیر بودند: در بخش افتتاحیه، ابتدا دکتر محمدرضا انبیایی، دبیرکل انجمن مدیریت راهبردی ایران، گزارشی درخصوص اهداف کنفرانس ایراد کرد. 
پرفسور محمدرضا حمیدی زاده ،عضو انجمن راهبردی و مدیریت استراتژیک؛ علی خان‌آبادی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری اقتصادی تابان امروز پارسیان؛ دکتر بهمن حاجی‌پور ، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران(در زمینه کاربرد استنتاج بهترین و حدس در ساخت نظریه‌های مدیریت استراتژیک)؛ دکتر مجید قاسمی رئیس هیئت مدیره شورای انجمن‌های علمی‌کشور و رئیس دانشگاه خاتم(ص) (در زمیینه ارائه تجربه استقرار برنامه راهبردی بانک پاسارگاد)؛ دکتر سیدحمیدرضا عظیمی در زمینه (روندهای تازه در بازاریابی دیجیتال و تاثیر آن بر استارتاپی‌های کسب وکارهای ایرانی)؛ دکتر مهدی ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی  (در زمینه جایگاه حسگری استراتژیک در تسهیل‌گری اجرای استراتژیک)؛ دکتر الهه شهابی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان؛ دکتر عطاءالله هرندی ، مدرس دانشگاه تهران؛ پرفسور حسین راغفر، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهراء؛ دکتر مهدی علیزاده ،مدرس دانشگاه؛ دکتر محمدعلی ابراهیمی، معاونت فنی صندوق بازنشستگی کشوری؛ دکتر محمد انتشاری، نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری؛ دکتر علی حیدری، نایب رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی؛ دکتر مسعود هنردوست، نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشاورزان روستاییان و عشایر؛ دکتر برات قبادیان ، معاونت پژوهش و فناوری وزرات صنعت، معدن و تجارت؛  حجت‌الاسلام‎والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی، عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم قوای سه‌گانه؛ نیز به ارائه نکاتی درباره مدیریت استراتژیک پرداختند.
گفتنی است در این کنفرانس، از برگزیدگان مدیریت استراتژیک قدردانی شد که فهرست آن‎ها به شرح زیر است:
شرکت فولاد خوزستان و بانک سینا، عنوان کسب وکار پیشرو در پیاده‌سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی دریافت کردند؛ نفت پاسارگاد، به پرداخت ملت، ماکلاب، شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، نشان ملی مدیریت استراتژیک سال 98 را دریافت کردند؛ در بخش جوایز کتاب نیز کتاب مدیریت سازمان‌ها در شرایط پیچیده (تالیف دکتر خاشعی و دکتر عطاءالله هرندی به‎صورت مشترک) و کتاب برترین ابزارها و شیوه‌های مدیریتی دنیا (اثر مشترک دکتر مجتبی مالکی، مرتضی جواهریان و خانم مریم دهقان ) موفق به کسب جایزه شدند.
بین تولید کنندگان رقابت تلویزیونی راه بیاندازید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه ایران کالا گفت: عملکرد شبکه ایران کالا در ترویج تولید ملی و تبلیغ کالای ایرانی ارزشمند است و باعث رونق اشتغال و رونق اقتصاد می‌شود. آذری جهرمی افزود: شهروند ایرانی می تواند کالای باکیفیت ایرانی را استفاده کند و به اقتصاد خودش کمک کند و بازار ما در اختیار بخش خودمان باشد. وی در خصوص نقش رسانه در تولید ملی اظهار داشت: معرفی کالاهای ایرانی کار ارزشمندی است. اینکه کالاهای تولید داخل از یک رسانه‌ به مردم معرفی شده و ارزیابی شوند، باهم مقایسه شوند و در یک شرایط رقابتی، یک فرایند مثبتی برای اینها پیش بیاید اقدام سازنده ای است و اثرات خود را خواهد داشت. جذابیت حضور شرکت های ایرانی در یک مسابقه تلویزیونی وزیر ارتباطات ادامه داد: پیشنهاد من به شما در این کار بزرگ و مهم این است که باید شبکه ایران کالا را بیشتر به مردم معرفی کرد. افزایش بینندگان شبکه، جذاب تر کردن محتوا و استفاده از ظرفیت های جذب مخاطب پیگیری شود. جهرمی اضافه کرد: خیلی از برنامه‌هایی که حالت مسابقه دارد می تواند مخاطب را پای تلویزیون بنشاند. اگر ما الان 20 تولید کننده ماکارانی در کشور داریم، خوب است این شبکه به جای صرفاً معرفی، فرآیند و رقابتی را راه بیاندازد و مسابقه‌هایی را در شبکه راه اندازی کند و بین اینها رقابت برگزار کند تا اینها بتوانند در یک فضای رقابتی باهم رقابت کنند که این روند خوب و سازنده است. وی در پایان گفت: ایران کالا باید بیشتر دیده شود و روی مدل‌های جدید جذب مخاطب تمرکز کند. این کار ارزشمندی است. شخصاً امید دارم بتواند جایگاهش را در خدمت به محصولات ایرانی و شرکت های ایرانی باز کرده و موثر باشد.

امتیاز شما