امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت هفته بسیج در صداوسیمای مرکز زنجان

مشاهده ۴۲۶
۱۳۹۸/۰۹/۰۲- ۱۲:۲۰

صداوسیمای مرکز زنچان برنامه‌های متنوعی برای هفته بسیج تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای مرکز زنجان در ویژه برنامه «شجره طیبه» که در 7 قسمت 25 دقیقه‌ای تولید شده، یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان پیشکسوت هشت سال دفاع‌مقدس را گرامی داشته است و به معرفی نسل حاضر بسیج و فعالان علمی و نخبگان بسیجی می‌پردازد. مصاحبه با اقشارمختلف بسیج، گزارش فعالیت‎های بسیج در شهرستان‌ها، کلام امام و رهبری با موضوع فرهنگ بسیج، حضور شاعران بسیجی در برنامه، معرفی کتب مرتبط با بسیج و مصاحبه با فعالان بسیج، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و .... از آیتم‎های مختلف این برنامه است.

جنگ شبانه شبکه اشراق با عنوان «گجه‎لر» هم به مناسبت آغاز هفته بسیج به شکل ویژه از تاریخ 30 آبان به مدت یک هفته از ساعت 20:45 تا 22 به صورت ویژه به این مناسبت می‌پردازد. گفت‎وگوی صمیمانه با بسیجیان فعال در حوزه‌های علمی و فرهنگی، سرود ها و وله‌های مرتبط با فرهنگ بسیج، مصاحبه مردمی، بسیج و رونق تولید و .... از آیتم‎های این برنامه است.

سایر برنامه‌های زنده وتولیدی سیما هم  به فراخور موضوع به این دو مناسبت مهم می‎پردازند.

همچنین تامین و پخش سیما هم هفت فیلم بلند سینمایی با موضوع بسیج، مستند «ساز زندگی بسیج»، بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب برنامه امین امت و پخش سرود و نماهنگ را تقدیم بینندگان شبکه اشراق می‎کند.

معاونت صدا هم به مدت یک هفته با ویژه برنامه تلفیقی «عشق مدرسه سی» با شنوندگان رادیو زنجان همراه می‎شود. این ویژه برنامه هر روز از ساعت 18 اتا 19، به‎صورت زنده، ضمن تشریح فعالیت‎های علمی، فرهنگی و جهادی بسیج، بسیج و رونق تولید ملی، گزارش مردمی و اعلام برنامه‌های هفته بسیج به‎همت معاونت فرهنگی سپاه با شنوندگان همراه می‎‏شود.

برنامه «مدرسه عشق» هم از ساعت 12:30، روز دوشنبه چهارم آذر، به‎مدت30 دقیقه به بررسی فلسفه تشکیل نهاد بسیج و برکات آن در تاریخ انقلاب می‌پردازد.

سایر یرنامه‌های رادیو زنجان مانند «سلام زنجان»، «خانواده»، «جوان»، «بیزم ایوان»، «نمایش های ویژه» و ... با موضوع بسیج و هفته وحدت شنوندگان را همراهی می‎کند.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز در قالب  دو گزارش ویژه خبری،  دو گفتگوی خبری زنده، پوشش 60 رویداد هفته بسیج در تمام نقاط استان، پوشش خبری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان‎های خدابنده و طارم، پوشش خبری گلباران مزار شهدای استان و50 خبر ارسالی به خبرگزاری صداوسیما، رویدادهای خبری هفته بسیج را منعکس می‎کند.

معاونت فضای مجازی مرکز نیز در کنار سایر معاونت‎های تولیدی با تولید هفت ویدئوی کوتاه با موضوع بسیج، دو مورد پوستر، اینفوگرافیک و ده مورد نماهنگ به استقبال هفته بسیج می‎رود.

امتیاز شما