امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشانه‎ای دیگر از فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی؛
نشانه‎ای دیگر از فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی؛

بحران ارتش در میان مقامات اسرائیلی به روایت پرس تی وی

مشاهده ۳۰۴
۱۳۹۸/۰۹/۰۴- ۱۳:۳۸
تعداد بازدید:304

بررسی معضل رشوه‎گیری در میان مقام‎های اسرائیلی عنوان موضوع برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی حسین‎الشیماری ضمن اشاره به اعلام جرم دادستان اسرائیل علیه بنیامین نتانیاهو و متهم کردن وی به دریافت رشوه، خیانت در امانت و تقلب به نقد و بررسی اتهامات مطرح شده علیه دیگر مقامات رژیم صهیونیستی می‌پردازد.
در این برنامه همچنین علل افزایش فسادها و پرونده‌های قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی از جمله نمایندگان سابق مجلس این رژیم بررسی و واکنش‎های بنیامین نتانیاهو در مقابل اتهامات مطرح شده علیه وی نیز واکای می‎شود.
مروری بر علل چرایی افزایش معضل سوءاستفاده از قدرت و فسادهای دولتی در میان سران رژیم صهیونیستی و همچنین بررسی دلایل عدم پیگیری قضایی پرونده‌های فساد در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی نیز از دیگر محورهای بحث در این برنامه است.
«داخل اسرائیل» چهارشنبه 6 آذر، ساعت 8 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21، پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت 18:20 و سه‎شنبه ساعت 21 پخش می‎شود.

امتیاز شما