امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های مرکز آذربایجان غربی در هفته بسیج

مشاهده ۵۱۱
۱۳۹۸/۰۹/۰۵- ۰۸:۱۷

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با پخش برنامه‌های مختلف در هفته بسیج، ضمن پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت به معرفی فعالیت‌های بسیج می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «عشق مدرسه سی» از تولیدات صدای مرکز آذربایجان غربی است که در 7 قسمت 30 دقیقه‌ای هر روز به صورت زنده از ساعت 8:30 به تهیه‌کنندگی محمدعلی عبدالی پخش می‌شود. این برنامه به موضوع بسیج و قابلیت‌های آن در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی و توانایی آن در حال حاضر به‌ویژه اقتصاد مقاومتی می‌پردازد. گزارش‌های مردمی، مسابقه، کارشناسی و تماس‌های مردمی از بخش‌های این برنامه است.

بررسی و تبیین اهداف بسیج و نقش آن در دوران دفاع مقدس، بازسازی، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و سایر ماموریت‌های آن در عرصه‌های مختلف علمی ، اجتماعی و فرهنگی، سیاسی و نظامی‌با حضور بسیجیان و فرماندهان از اهداف برنامه است.

 همچنین برنامه‌های رادیویی «سلام یاشایش» ،«سئوگی سارایی» ، «عصر جوانی» ، «جوانه‌های چی چست» ، «بیرآخشام بیرسلام» و «کندیمیز» به فراخور برنامه به موضوع بسیج می‌پردازند.

سیمای آذربایجان غربی نیز در هفته بسیج به منظور ارج نهادن به ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های بسیجیان، در برنامه‌های زنده با دعوت از مسئولان بسیج، به کارکردهای مختلف بسیج در زمینه فرهنگی، اجتماعی، معارفی، سیاسی و به‌ویژه سازندگی و محرومیت‌زدایی می‌پردازد.

توجه ویژه به این مناسبت در برنامه‌های روتین تلویزیونی از جمله «اولدوز» «سیری در ورزش» و «ائویمیز»و همچنین پخش زیرنویس، نماهنگ، سرود، کلام رهبری و پخش ویژه برنامه «سرو قامتان» و سه فیلم سینمایی از دوران دفاع مقدس و پوشش تصویری نمایشگاه بسیج با عنوان گزارش روز از دیگر برنامه‌های سیمای آذربایجان غربی در هفته بسیج است.

امتیاز شما