امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
آیدا نوری :
آیدا نوری :

حکایت‌های کمال روایتی عاشقانه از دهه چهل

مشاهده ۹۵۸
۱۳۹۸/۰۹/۰۶- ۱۲:۱۲
تعداد بازدید:958

بازیگر سریال «حکایت‌های کمال» معتقد است بخش عمده‌ای از مزیت این سریال پرداخت آن به روزگار قدیم و نوعی از خاطره سازی است که مردم به آن علاقه دارند.

«آیدا نوری»، بازیگر جوان سریال «حکایت‌های کمال»  به تهیه‌کنندگی محسن شایان‌فر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی که این شب‌ها روی آنتن شبکه دو قرار گرفته، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: من در این سریال نقش مینا، دختر حمید ابراهیمی و سولماز غنی را دارم که درگیر یک ماجرای عاشقانه جالب می‌شود.

وی اظهارداشت: به نظر من بخش عمده‌ای از جذابیت این سریال پرداختن آن به روزگار قدیم و نوعی از خاطره‌سازی است که مردم به آن علاقه دارند. زندگی مردم در دهه 40 با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودهای آن مقطع شیرینی‌هایی داشته که گزیده‌ای از آن در گذر از تخیلات نویسندگان سریال در قالب سریال «حکایت‌های کمال» جان گرفته و پرورانده شده است.

وی افزود: وقتی خودم در جایگاه یک مخاطب این سریال را نگاه می‌کنم، با اینکه ۲۱ سال دارم و هرگز درکی از آن دوران تاریخی نداشته‌ام، اما حس اینکه آن روزگار مردم چطور زندگی می‌کرده‌اند و اولویت‌هایشان چطور بوده و جنس مطالبات و روابطشان برایم جذاب است. همینطور در مواجهه با بزرگترها و کسانی که آن دوران زندگی کرده‌اند، می‌بینم که با عشق و علاقه ماجراهای مجموعه را دنبال می‌کنند و به موارد مشترکی از تصاویر و مناسبات کاراکترهای قصه با زندگی خودشان در آن دوره برمی‌خورند.

امتیاز شما