امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید تله‌فیلم «همریشل» در شبکه دنا

مشاهده ۱۴۸۴
۱۳۹۸/۰۹/۰۹- ۱۲:۰۵

مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تولید تله فیلم 90 دقیقه‌ای «همریشل» (باجناق ها) در شبکه استانی دنا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئوف، درباره تله فیلم «همریشل» گفت: موضوع فیلم درباره چند باجناق است که قرار است برای دختر آخر خانواده همسری مناسب پیدا کنند و در این میان هر کدام بتواند برای آخرین دختر خانواده، همسر مناسب پیدا کند از ارث بیشتری برخوردار خواهد شد...

مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: تهیه‌کنندگان، بازیگران و عوامل تله فیلم «همریشل» با ظرافت و دقت خاص، جلوه‌های زیبا و تصاویر دیدنی استان کهکیلویه و بویراحمد در منطقه آبشار یاسوج، چشمه میشی، تنگ مهریان گنجه‌ای، تخت شاه نشین و پل قدیمی‌ پاتاوه و ... را به تصویر می‌کشند.
وی خاطرنشان کرد: این تله فیلم به سفارش سازمان صد‌اوسیما در 40 لوکیشن و با حضور 25 بازیگر ثابت در شبکه استانی دنا تولید شد. این فیلم با تهیه‌کنندگی کامران پاک منش و کارگردانی عماد خطی و بازیگری محمد یگانه، علیرضا دیلمی، اکبر دانیالی، مسعود نیک پی، فردین یزدانی، سیمین غلامی، مینا پناهپوری، فاطمه ایمنی، سمیه سیروس مقدم، فاطمه تامردای و ... تهیه شده است.

تصاویر

امتیاز شما