امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«نسیم حیات» به کمک فعالان محیط زیست می‎آید

مشاهده ۴۱۶
۱۳۹۸/۰۹/۰۹- ۱۲:۴۲

اولین قسمت برنامه ترکیبی ـ تولیدی «نسیم حیات» با محور، بررسی چالش‎های آب و محیط زیست به تهیه‎کنندگی امیرحسن خواجوی یکشنبه 10 آذر، از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر حسن خواجوی تهیه‎کننده «نسیم حیات» در توضیح این برنامه گفت: «نسیم حیات» در هر قسمت، یکی از مسائل حوزه آب و محیط زیست کشورمان را در قالبی جذاب و با آیتم‎های متنوع بررسی می‌کند.
 این برنامه، علاوه بر گفت‎وگویی داغ و چالشی با کارشناسان و مدیران مرتبط با موضوع برنامه، وضعیت کشورمان در آن حوزه با وضعیت کشورهای پیشرفته مقایسه شده و حرکت‎های دانش بنیان و خلاقانه جوانان در گوشه و کنار کشور برای حل این چالش‎ها به نمایش گذاشته شده است.
از دیگر جذابیت‎های «نسیم حیات» برای فعالان آب و محیط زیست، امکان ارسال ایده‌های حل چالش‎های محیط زیست و حضور صاحبان طرح‌های برتر در برنامه برای تبیین و حمایت از آن طرح است.
آلودگی آب، محیط زیست شهری، طراحی شهری، مدیریت پسماند، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و دیپلماسی آب موضوعات قسمت‎های ابتدایی این برنامه است.
«نسیم حیات» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که هر هفته یکشنبه‌ها با اجرای اسماعیل باستانی از ساعت 21:30 به مدت 50 دقیقه روی آنتن این شبکه می‎رود.

امتیاز شما