امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

کنکاش ابعاد راهپیمایی میلیونی مردم ایران در سراسر کشور

مشاهده ۳۵۶
۱۳۹۸/۰۹/۰۹- ۱۳:۰۱

برنامه کنکاش شنبه 9 آذر 98 ( 30 نوامبر 2019) با هدف تحلیل و بررسی حضور حداکثری مردم در دفاع از نظام و بر علیه اغتشاشات و آشوب های اخیر، از شبکه جام‎جم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «کنکاش» در برنامه این هفته خود با موضوع تحلیل اهمیت و ابعاد راهپیمایی میلیونی مردم ایران در سراسر کشور و تهران از آنتن شبکه جهانی جام‎جم پخش می‌شود.
این برنامه تلاش دارد تا با نگاهی تاریخی و مستند، توطئه‌ها و طراحی‌های آمریکا و دنباله‌های داخلی آن علیه انقلاب اسلامی از قبیل طراحی جنگ تحمیلی، عملیات فروغ جاویدان تا جنگ نرم و فتنه 88 و در نهایت حضور مردم در تمامی عرصه‌ها را تحلیل کند، همچنین بازتاب راهپیمایی گسترده مردمی، در رسانه‌های مستقل جهان از بخش‎های مهم این هفته «کنکاش» است.

در این هفته دکتر مهدی اقراریان، کارشناس مسائل سیاسی و رئیس مرکز مطالعاتی فرهنگی آفاق جهان و دکتر حبیب‎الله بور بور، دبیر کل جمعیت وفاداران به انقلاب اسلامی، میهمانان این برنامه هستند و از طریق اسکایپ با دکتر علی ناطقی پژوهشگر علوم اسلامی و فرهنگی و فارغ‎التحصیل جامعه‎المصطفی ارتباط رسانه‎ای برقرار می‌شود.
«کنکاش» شنبه 9 آذر به تهیه‎کنندگی فریدون ماهر، ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت 18، به وقت اروپای مرکزی، 10:30 به وقت مرکز آمریکا و 4 به وقت سیدنی به صورت زنده از شبکه جهانی جام‎جم پخش می‌شود.

امتیاز شما