امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازدید
بازدید

معرفی جاذبه های گنبد در تله‎فیلم عزیز خاکستری من

مشاهده ۶۳۸
۱۳۹۸/۰۹/۰۹- ۱۳:۳۷
تعداد بازدید:638

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان، به همراه جمعی از معاونان خود با حضور در محل تولید تله فیلم «عزیز خاکستری من» با عوامل این اثر دیدار و گفت‎وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منتظر حجت در بازدید از این تله فیلم که ویژه مردم شهر گنبد و اسب ترکمن ساخته می‌شود، گفت: از ویژگی‌های جذاب این تله فیلم پرداختن به آداب و رسوم مردمان گنبد و علاقه آن‎ها به اسب و معرفی بیشتر مردم با این فرهنگ غنی و ارزشمند است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه  تولید این نوع برنامه‌ها در اولویت رسانه ملی و استانی قرار دارد افزود: بیشترین دغدغه ما در تولید این چنین آثاری معرفی و شناساندن و بالابردن امید و نشاط در مردم است.

 مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان در پایان فعالیت‎های فرهنگی در مقوله‌های اجتماعی و خانواده را بسیار موثر دانست و اذعان داشت: تولید این اینگونه آثار رشد و توسعه فرهنگ عمومی جامعه را به دنبال دارد.

 تله فیلم «عزیز خاکستری من» به تهیه‎کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی هژار نورانی، با نگاهی به زندگی مردم ترکمن و اسب ترکمن دیار گنبد و علاقه آن‌ها به اسب و مسابقه است.

«عزیز خاکستری من» قصه نوجوانی به نام ایلکان است که پدر چابکسوارش را بر اثر یک بیماری و مصدومیت از دست می‎دهد و بعد فوت پدرش مجبور می‌شود با مادرش به منزل دایی خود برود و تمام آرزویش این است که با اسب پدرش در مسابقات شرکت کند و قهرمان شود و...

تله فیلم «عزیز خاکستری من»  با حضور هنرمندان ملی و استانی، قرار است به‎زودی از شبکه‌های سراسری و استانی پخش ‎شود.
بازیگران، پرویز فلاحی‎پور، امین ایمانی، حسین فدایی، مریم عبادی، فاطمه جرجانی، علی خان لرخانی، علیرضا دل دل، امیر مهدی مقدمی و ... از جمله هنرمندانی هستند که در این تله فیلم ایفای نقش می‌کنند.

نویسنده این تله فیلم، گلزار رضوی، ناظر کیفی مهدی ناظریان، مجری طرح سعید سلطانی، مدیر تولید سارا کیا، مدیر برنامه‎ریزی حیدر شیرزاد، طراح صحنه و لباس سمیه سنقری، مدیر صدابرداری ماهام جعفرزاده، مدیر تصویربرداری عزیزالله ارجونی، تصویربردار عبدالقادر طاها زاده، دستیار برنامه‎ریزی و منشی صحنه محمد لرستانی و مدیر تدارکات آن محمود کریمی است.

 


 

امتیاز شما