امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگ سرنوشت سیمای نور پاسخی به پرسش‎های جوانان نخبه

مشاهده ۶۶۲
۱۳۹۸/۰۹/۱۰- ۱۰:۳۵

«برگ سرنوشت» ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از سیمای مرکز قم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه برنامه تلویزیونی «برگ سرنوشت» ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با هدف تبیین انتخاب اصلح از دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری از شبکه نور پخش می‌شود.

این ویژه برنامه با محور سرمایه‌های اجتماعی و اهمیت انتخابات روی آنتن سیمای نور می‌رود. در «برگ سرنوشت» به موضوعاتی مانند مقایسه انتخابات ایران با سایر کشورها، تاریخچه انتخابات، نقش مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سرنوشت انقلاب اسلامی، وظایف دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شاخص‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی و ویژگی‌های انتخاباتی نمایندگان پرداخته می‌شود.

در قسمتی از برنامه «برگ سرنوشت» کارشناسان علوم سیاسی، اقتصادی و حقوقی حضور دارند و به پرسش‌های میهمانان برنامه که از جوانان و نخبگان استان قم هستند پاسخ می‌دهند.

همچنین در بخش «اگر من نماینده بودم» یکی از نخبگان حاضر در استودیو طرحی انتخاباتی ارائه می‌کند و دو نفر دیگر از میهمانان نخبه به عنوان موافق و مخالف طرح را نقد می‌کنند و در پایان کارشناسان برنامه مجموعه پرسش و پاسخ‎ها را تحلیل و بررسی می‌کنند.

مجموعه برنامه تلویزیونی «برگ سرنوشت» به تهیه‎کنندگی حجت‎الاسلام رحیم بصری پور و اجرای کارشناسی دکتر مصطفی ملایی پنجشنبه‌ها ساعت 18:50 و در نزدیکی ایام انتخابات هر روز از سیمای نور تقدیم مخاطبان می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما