امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

چپ گراها را معرفی کنید!

مشاهده ۳۷۶
۱۳۹۸/۰۹/۱۱- ۱۴:۲۱

برنامه «داخل اسرائیل» (Dentro de Israel) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، در این قسمت به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه چپ‎گراها و راه‎اندازی وب سایتی برای معرفی این افراد می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «داخل اسرائیل» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به موضوعات حقیقی مربوط به نابودی درونی اسرائیل می‌پردازد و در این قسمت می‌بینیم رژیم اسرائیل برای مقابله با اقدامات بین‌المللی علیه ظلم، سازمان اطلاعاتی راه‎اندازی کرده است تا جلوی هراقدامی علیه خودش را بگیرد! یک سازمان صهیونیستی تندرو اعلام کرده است که این وب سایت جدید اسامی اساتید ضدصهیونیست و چپ‎گرای دانشگاه‌های اسرائیلی را منتشر می‌کند و دانشجویان را به شکایت از اساتیدی که موعظه‌های ضد اسرائیلی دارند، دعوت کرده است.
وب سایت (Im Tirtzu) مستقر در اسرائیل و تحت حمایت رژیم تل آویو است. این وب سایت دانش‎آموزان و دانشجویان را تشویق می‌کند در صورتی که معلمانشان با سیاست‎های اسرائیل مخالف هستند، گزارش دهند.
«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین‌الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه‌شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴:۳۰، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ است.

امتیاز شما