امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رادیو پیام 26 ساله شد

مشاهده ۲۷۰
۱۳۹۸/۰۹/۱۳- ۱۰:۱۵

مراسم 26 سالگی تاسیس شبکه رادیویی پیام و آیین اختتامیه پویش ملی «راهی شویم» سه‌شنبه 12 آذر با حضور معاون صدا، مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا و ... برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر حمید شاه آبادی در دورهمی‌ برنامه سازان رادیو پیام که به مناسبت ۲۶ سالگی تاسیس شبکه رادیویی پیام و آیین اختتامیه پویش ملی «راهی شویم» برگزار شد، گفت: رادیو پیام رادیویی است که بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند و حضور من در این دورهمی قدرشناسی و تشکر از زحمت‌های دوستان و همکاران در رادیو پیام است.

معاون صدا افزود: از دوستان خود در پلیس راهور و نیروی انتظامی‌که در معرفی بیشتر شبکه تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم، باید توجه داشته باشیم که موسم سفر فقط برای نوروز و تابستان نیست، بلکه کشور ما ایران سرشار از امکانات و فضای دیدنی و دارای آب و هوای متنوعی است. می‌توانیم با تهیه برنامه کوتاه پیام خود را به گوش مردم برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه سازان رادیو پیام باید به ماموریت این شبکه که گزیده گفتن و تولید قطعات کوتاه است، آشنا باشند و در ساخت برنامه‌های کوتاه از مباحث تکراری خودداری کنند. همچنین نباید ادبیات رادیو پیام برای ۱۰ سال قبل باشد، بلکه باید به روز باشیم و خلاقیت و نوآوری در برنامه سازی داشته باشیم و پیام برنامه‌ها هدفمند باشد‌.

شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام در این مراسم گفت: امروز به بهانه اختتامیه پویش «راهی شویم» و تولد ۲۶ سالگی رادیو پیام دور هم جمع شده ایم.

وی افزود: بنابر مقضیات روز جامعه و وجود تحریم‌های خصمانه دولت‌های غربی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و تشویق هموطنان به سفرهای داخلی به جای سفرهای خارجی و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور، شبکه پیام تصمیم به طراحی پویش ملی «راهی شویم» با همکاری سازمان‌های مربوط گرفت که خوشبختانه با استقبال و مساعدت دستگاههای ذیربط، این پویش طراحی و برگزار شد و امروز شاهد برگزاری اختتامیه این پویش هستیم.

مدیر رادیو پیام گفت: رادیو پیام با قدمت 25 ساله رسانه‌ای خویش در عرصه رسانه‌های شنیداری کشور توانسته با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، جایگاه بسیار مطلوبی را در بین مخاطبان رسانه ملی کسب کند. در این 25 سال این رادیو به رشد قابل توجهی رسیده و توانسته است هم اکنون جایگاه و هویت رسانه ای خویش را تثبیت کند. همچنین سال 86 ضرورت ایجاد شبکه ای برای پخش موسیقی فاخر ایرانی در رسانه ملی موجب شد در مجموعه شبکه رادیویی پیام، رادیویی دیگر که صرفا اختصاص به بخش موسیقی داشته باشد، راه اندازی شود. به همین منظور رادیو آوا در ششم دی ماه سال 86 تاسیس شد. 

در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مخاطبان و همچنین با توجه به مناسبت‌ها و فصل‌ها به ویژه دستور رئیس سازمان مبنی بر مرجعیت اطلاع رسانی این شبکه در حوزه صدا، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت تا تغییرات مدنظر، همسو با نیاز مخاطب ظهور کند. در نظر داریم در شبکه رادیویی پیام، مدل های جدیدی از برنامه سازی در ساختار اطلاع رسانی و سرگرمی طراحی کنیم.

در این مراسم از پلیس راهور ناجا، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان همکاران فعال این شبکه در پویش «راهی شویم» قدردانی شد. گفتنی است از مخاطبان فعال شبکه در حوزه رادیو نما که با ارسال عکس در پویش‌های مختلف برتر شده بودند، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی قدردانی شد.

امتیاز شما