امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

قاچاق برده جنسی در امارات به روایت پرس تی وی

مشاهده ۷۸۹
۱۳۹۸/۰۹/۱۳- ۱۴:۴۳

برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) شبکه پرس تی وی به موضوع قاچاق انسان در امارات و سوءاستفاده جنسی از این افراد می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه ضمن مروری بر گزارش‎های رسمی از روند رو به رشد قاچاق انسان برای بهره‎برداری جنسی در امارات و رژِیم ابوظبی به بررسی مستند شبکه تلویزیونی Vouli یونان درخصوص سوءاستفاده‌های جنسی، قاچاق انسان‌ها و برده‎داری جنسی در امارات و خاورمیانه می‌پردازد.
در این برنامه، نقض حقوق بشر و سوءاستفاده از زنان جویای کار در امارات و سایر رسوایی‌ها و سوءاستفاده‌های رژیم ابوظبی علیه مردم از جمله شکنجه و زندانی کردن آن‎ها به بحث و تبادل نظر گذاشته و آمارهای شکایت‎ها درخصوص بهره‎برداری جنسی و قاچاق انسان در امارات طی سال‎های اخیر و روند فزاینده آن از سال 2006، بررسی می‎شود.
این برنامه همچنین با نگاهی به گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا درباره امارات و بحرین به عنوان کشورهایی با بیشترین میزان قاچاق انسان در جهان، علل افزایش میزان قاچاق انسان و سوءاستفاده‌های جنسی از زنان در امارات را واکاوی می‎کند.
«از قلم افتاده» به تهیه‎کنندگی مهدی عرب پنجشنبه 14 آذر، ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
تکرار این برنامه جمعه ساعت 3 و شنبه ساعت 00:20 و 8:20، یکشنبه ساعت 20:20، دوشنبه ساعت 14:20 و سه شنبه ساعت 17:20 به وقت تهران روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما