امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
زیر ذره‎بین پرس تی وی:
زیر ذره‎بین پرس تی وی:

گسترش فقر و نابرابری در آمریکا در پی سیاست‎های نامناسب ترامپ

مشاهده ۴۹۸
۱۳۹۸/۰۹/۱۶- ۱۳:۲۴
تعداد بازدید:498

برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی به بررسی تغییرات پیشنهادی ترامپ در آمریکا که منجر به قطع دسترسی حدود چهار میلیون آمریکایی به کمک‎های مواد غذایی در این کشور می‎شود، می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با اشاره به آماری درخصوص زندگی 40 میلیون آمریکایی در فقر و وابستگی آن‎ها به کمک‎های غذایی به واکاوی علل این موضوع باوجود جایگاه آمریکا به عنوان بزرگ‎ترین اقتصاد جهان می‎پردازد.
در این برنامه ضمن مروری بر سیاست‎های دولت آمریکا و تاثیر آن در گسترش فقر و نابرابری در این کشور، بالا بودن هزینه‌های دولت آمریکا در حوزه نظامی، اختصاص هزینه‌های کم برای طرح‎های اجتماعی و کمک به وضعیت اقتصادی مردم در آمریکا و افزایش فقر در آمریکا و ارتباط آن با گسترش مصرف مشروبات الکلی، مشکلات مربوط به سلامت روحی و از هم گسیختگی بنیان خانواده به بحث و گفت‎وگو گذاشته می‎شود.
بخش دوم برنامه این هفته «ما مردم» به بررسی جرایم و جنایات جنگی ارتش آمریکا می‎پردازد. در این زمینه با اشاره به حضور نظامی آمریکا در کشورهای مختلف و جرایمی‌که مرتکب شده است، رویکرد آمریکا نسبت به مسائل نظامی و تعریف و تمجید آن از جرائم ارتش این کشور و استفاده ترامپ از ارتش این کشور به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف خود، به نقد و تبادل‎نظر گذاشته می‎شود.
«ما مردم» به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 16 آذر ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23 بامداد، 7 و 18 و سه‎شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما