امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

برنامه شتاب این بار میزبان یک کسب و کار اینترنتی

مشاهده ۴۴۷
۱۳۹۸/۰۹/۱۷- ۱۱:۴۴

برنامه امروز یکشنبه 17 آذر «شتاب»، به معرفی لوناتو، سامانه فروش آنلاین عینک و محصولات پزشکی چشم، اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه که ساعت 50 : 16 پخش می‌شود، مهدی صامع، که به همراه همسرش از سال 93، سامانه آنلاین فروش عینک از انواع مختلف راه‎اندازی کرده است، درباره این سامانه صحبت می‌کند.
مهدی صامع در این برنامه پیشنهاد سرمایه‎پذیری 3 میلیاردی در ازای 10 درصد سود را ارائه می‎دهد.
مونا ناصری، محمد رضا فرحی و روح‎الله رحمانی داورهای این برنامه هستند.
برنامه تلویزیونی «شتاب» با موضوع سرمایه‎گذاری خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا، در 35 قسمت 12 دقیقه‌ای در ستاد رسانه‌ای رونق تولید، تهیه شده است و روزهای فرد ساعت 50 : 16، از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در هر قسمت از این برنامه، یک نوآفرین یا بنیان‌گذار کسب و کار نوپا، درصدی از سهام کسب و کار خود را در مقابل مبلغی پول به سه نفر متخصص سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشنهاد می‌دهد. متخصصان سرمایه‎گذاری حاضر در برنامه در پایان هر قسمت پس از سوال و جواب با کارآفرین، اعلام می‎کنند که آن کسب و کار با مبلغ ارائه شده، قابلیت سرمایه‎گذاری دارد یا خیر.
در ادامه هرکدام از بینندگان برنامه می‌توانند با مراجعه به وب سایت برنامه به آدرس shetabshow.ir مستقیما با کارآفرین حاضر در برنامه ارتباط برقرار کنند.
«شتاب» ویترینی از زیست‎بوم نوآوری ایران است. عمده تیم‌های حاضر در این دوره از میان شرکت‌های نوپای فعال در این زیست بوم انتخاب شده‌اند. داوری‌های برنامه نیز با تلاش جمعی از مدیران شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد و نوآوری و اشخاص برجسته صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور انجام می‌شود.
سید طاهر سیاح و مسعود طالبی تهیه‌کنندگی برنامه «شتاب» را به عهده دارند.

امتیاز شما