امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

برتری صداوسیمای مرکز بوشهر در رزمایش پدافند پرتوی شهدای خلیج فارس

مشاهده ۲۶۱
۱۳۹۸/۰۹/۲۰- ۱۲:۰۶

براساس ارزیابی‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور کارگروه اطلاع‎رسانی، مدیریت افکار عمومی و آرامش بخشی، صداوسیمای مرکز بوشهر از بین کارگروه‎های برگزاری رزمایش مقام اول و عنوان کارگروه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر این اساس کارگروه رصد و پایش با محور سپاه امام صادق (ع) و کارگروه امنیت و عبور و مرور با محور نیروی انتظامی استان، رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در متن قدردانی از مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر آورده است: اکنون که ارتقاء استحکام درونی در تاب آوری و پایداری ملی به یک باور عمومی تبدیل و افزایش بازدارندگی و مصون‌سازی زیرساخت‎های کشور در برابر تهدیدها و به‎ویژه تهدیدهای نوین از نتایج آن است از تلاش مخلصانه و جدیت مجاهدانه مجموعه مدیریت و عوامل اجرایی صداوسیما قدردانی می‌شود.

دکتر اسماعیلی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور هم با حضور در صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به نقش رسانه درمواقع بحران گفت: در این رزمایش مرکز بوشهر با علم، تجربه، تعامل و هم‎افزایی خوب و شایسته توانست به خوبی افکار عمومی را هدایت و باعث همراهی کامل مردم با رزمایش پدافند پرتویی شد.

امتیاز شما