امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ایجاد ارتباط صمیمانه با جوانان از سفارشات رهبر معزز انقلاب

مشاهده ۳۵۷
۱۳۹۸/۰۹/۲۰- ۱۲:۲۰

مدیرکل، مدیران و پیشکسوتان صداوسیمای مرکز لرستان با حضور در دفتر حجت‎الاسلام شاهرخی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار صمیمی حجت‎الاسلام‎والمسلمین شاهرخی ضمن ابلاغ سلام‎های مقام معظم رهبری برای مردم لرستان، به این مطلب اشاره کردند که در دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایشان فرموده‎اند: لرستان یک مرکز مهم تدین و انقلابیگری در کشور است و مردم این دیار به سادات علاقه‎مند هستند.

نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص ایجاد ارتباط صمیمانه با جوانان به عنوان امید آینده ایران اسلامی‌ گفتند: بایستی دست جوان‎های باایمان که دارای امید، انرژی و ابتکار هستند را در دست مدیران متعهد، دلسوز و توانمند بگذاریم، که اگر این پیوند ایجاد شود، همه گره‌ها به حول و قوه الهی باز می‎شوند.

دکتر شیروی مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در صداوسیمای مرکز لرستان و برنامه‌های صورت گرفته برای ارتقاء جایگاه رسانه استانی ارائه کردند.

مدیرکل صداوسیمای لرستان با اشاره به انتظار مردم استان برای ساخت آثار فاخر تلویزیونی در حوزه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی لرستان، گفتند که این مهم با کمک و بهره‎گیری از همه ظرفیت‎های لرستان از طریق شورای فرهنگ عمومی استان، قابل اجراست.

دکتر شیروی افزود: به نمایش گذاشتن خدمات و دستاوردهای نظام و بیان مطالبات مردم بایستی توامان صورت گیرد تا مردم بیش از پیش رسانه ملی را زبان گویای خود بدانند.

امتیاز شما