امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور ورزشکاران شبکه استانی دنا؛
با حضور ورزشکاران شبکه استانی دنا؛

توسعه همکاری شبکه دنا با اداره کل ورزش و جوانان

مشاهده ۳۲۸
۱۳۹۸/۰۹/۲۵- ۱۲:۰۷
تعداد بازدید:328

طرح توسعه ورزش میان صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در می‎آید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئوف مدیر کل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشکر از ورزشکاران شبکه استانی دنا که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه‎وبویر احمد برگزار شد، گفت: بزرگترین سرمایه برای هر سازمانی نیروی انسانی آن است که رشد و تعالی آن مجموعه را در پی دارد. وی اظهار داشت: پرداختن به فعالیت‎های ورزشی و بخصوص ورزش‎های همگانی برای سرزنده بودن و ایجاد نشاط و شادابی یکی از اهداف صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویر احمد است که برای همکاران در نظر گرفته شده است.
رئوف به تولید برنامه ورزشی مرکز اشاره کرد و گفت: در حوزه سیما برنامه  50 دقیقه‎ای «همراه با ورزش» به طور زنده به وقایع و رویدادهای ورزشی در استان می‌پردازد و در حوزه رادیو، برنامه «صبح ورزش» هر روز صبح به مدت 10 دقیقه و برنامه میزگرد ورزش به مدت 50 دقیقه از صدای دنا به روی آنتن می‎رود و در کنار این موضوع مسابقات ورزشی استانی و ملی از شبکه دنا به طور مستقل پوشش داده می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست قدردانی از ورزشکاران شبکه استانی دنا گفت: اهمیت ورزش در شبکه استانی دنا با اقدامات ارزشمند مدیرکل ورزش دوست در بها دادن به امر ورزش نهادینه شده و امیدواریم دیگر دستگاهای ادارای و سازمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  از این موضوع الگو بگیرند.
علوی در ادامه گفت: انسان‌های پاک نیت و چهره‌های ماندگاری که بذر امید و شادی را در جامعه رونق می‎دهند مایه مباهات و افتخار هستند به همین منظور از تلاش و درایت مدیرکل شبکه استانی دنا در زمینه توسعه ورزش‎های همگانی در بین همکاران  تشکر فراوان داریم.

امتیاز شما