امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس فرهنگ غنی گلستان موضوع تله فیلم «حکم مادری»

مشاهده ۱۰۸۹
۱۳۹۸/۰۹/۳۰- ۱۲:۲۵

مدیرکل صداوسیمای گلستان به همراه جمعی از معاونانش با حضور در محل تولید تله فیلم «حکم مادری» ضمن دیدار با عوامل ساخت این مجموعه تلویزیونی که قرار است بهار99 روی آنتن شبکه استانی و سراسری برود، از نزدیک شاهد ضبط یکی از بخش‎های‌ سخت این درام خانوادگی بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منتظر حجت ضمن تشکر از ساخت این  تله فیلم‎های خانوادگی که باعث استحکام بنیان خانواده می‌شود افزود: از ویژگی‌های جذاب این تله فیلم پرداختن به موضوع انسجام و همبستگی خانواده و حس مسئولیت‌پذیری فرزندان در برابر پدر و مادر است که یک فرهنگ  ارزشمند ایرانی است.

وی در ادامه از ساخت آثار نمایشی متناسب با فرهنگ خانواده‌های ایرانی و بومی استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون چندین تله فیلم در خصوص خانواده و تحکیم آن در سیمای گلستان ساخته شده است و چند تله فیلم دیگر هم در دست تولید داریم.

مدیرکل صداوسیما در خاتمه این بازدید ابزار امیدواری کرد که ساخت این نوع تله‎فیلم‎ها، پاسخگوی خواسته‌های واقعی مخاطب است تا بتواند نظر آن‌ها را جلب کند، او افزود: ساخت این چنین تله فیلم‎هایی باید بتواند آداب و رسوم و سبک زندگی مردم گلستان که یک فرهنگ غنی ایرانی است را به نمایش بگذارد.

 در پایان این بازدید سیامک صرافت کارگردان این تله فیلم ضمن تشکر از حمایت بی‎دریغ مدیرکل صداوسیمای گلستان و مردم از تلاش‌های بی وقفه عوامل و بازیگران این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

تله فیلم «حکم مادری» به کارگردانی سیامک صرافت و تهیه‎کنندگی ابراهیم امیرخانی در صداوسیمای مرکز گلستان تهیه و تولید می‌شود و بر اساس معضلات اجتماعی کودکان کار است و داستان یک خانواده سنتی را پس از مرگ پدر خانواده روایت می‎کند؛ پدر خانواده بر اثر مریضی فوت می‎شود و بدهی‌های پدر و تامین خرج زندگی بر دوش پسر خانواده می‎افتد و...

ارسلان قاسمی، لیدا عباسی، حسن اسدی، آذین احرامی، اشکان آبگون، رهام جعفر قلی خانی، علی فرهادی و 30 بازیگر از استان گلستان که تک سکانس هستند و شقایق زمانی و روحینا نیشابوری بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

«حکم مادری» به نویسندگی سمیرا شجاعی و سیامک صرافت تولید می‎شود.

امتیاز شما