امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

خاطره‎ای ماندگار از شب یلدا با برنامه‌های صداوسیمای چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۱۱۴۹
۱۳۹۸/۰۹/۳۰- ۱۳:۱۹

صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع تلویزیونی و رادیویی در شب یلدا، میهمان محفل‎های شب‎نشینی مردم استان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «شو چله» با رویکرد ایجاد شور و نشاط و پرداختن به سنت‎های نیک و پسندیده اسلامی، ایرانی به ویژه سنت حسنه صله رحم و زنده نگهداشتن آداب و رسوم کهن و ارزشمند چهارمحال و بختیاری در شب یلدا به صورت زنده از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

این برنامه در بخش‎های شب نشینی، شعرخوانی، گزارش های مردمی، اجرای موسیقی به صورت زنده با حضور خوانندگان محبوب هم استانی در برنامه، موسیقی تصاویر زیبای زمستانی و اجرای نمایش‎های طنز و مخاطب پسند، لحظاتی مفرح و سرشار از نشاط و سرزندگی را برای بینندگان فراهم می‌کند.

برنامه «شو چله» به تهیه‎کنندگی سید امین رضوی، کارگردانی آرمان کریمی و اجرای وحید علیدادی، جلیل رضوی فخری قائدی و مینا حیدری در شب یلدا از ساعت 20:30 به مدت 90 دقیقه از سیمای جهان‎بین پخش می‌شود.
رادیو جهان‎بین هم با برنامه «به رسم یلدا» که اجرای مشترک با رادیو اصفهان است با تهیه و پخش برنامه‎ای شاد، متنوع و جذاب در بلندترین شب سال با مخاطبان خود همراه می‌شود. «به رسم یلدا» در بخش های معرفی آداب و رسوم شب یلدا در دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان، شاهنامه خوانی، فال حافظ، گزارش، نمایش، حضور هنرمندان هم استانی در برنامه و اجرای موسیقی محلی از ساعت 19:15 به مدت 105 دقیقه به تهیه‎کنندگی رحمان داوودیان و گویندگی حامد ایرج پور به همراه عوامل تهیه این برنامه در رادیو اصفهان، روی آنتن می‎رود.
معاونت خبر صداوسیمای استان هم با تولید و پخش گزارش‎های رادیویی و تلویزیونی تولیدی و ترکیبی و انتشار آن‎ها در سایت خبرگزاری و فضای مجازی به استقبال شب یلدا می‎رود. گزارش تولیدی «یلدا، فرصتی برای دورهمی خانوادگی»، گزارش از برنامه‌های سطح استان و تکاپو و اشتیاق مردم برای کنار یکدیگر بودن در این شب و همچنین گزارش‎های ارسالی از شهرستان‌های مختلف استان از برنامه‌های معاونت خبر مرکز به این مناسبت است.
معاونت فضای مجازی صداوسیمای استان هم با تولید و انتشار پوستر، وله و پادکست، معرفی برنامه‌های مرکز در فضای مجازی و بارگذاری محتوا در اپلیکیشن جهان‎بین همراه، وب سایت، صفحات اجتماعی و پیام‎رسان‌ها در بلندترین شب سال با مخاطبان خود از طریق شبکه‌های اجتماعی همراه می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما