امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شب‌های زمستانی خلیج همیشه فارس در قاب شوبندر

مشاهده ۶۰۶
۱۳۹۸/۱۰/۰۱- ۰۹:۲۷

«شوبندر» نام برنامه‌ شبانه سیمای خلیج فارس است که در فصل جدید با رویکرد پرهیز از تشدید مصرف‎گرایی، تجمل‎گرایی و توجه به جامعه سنتی در مقابله جامعه مدرن تولید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شوبندر» این فصل هر شب به یک موضوع جداگانه و همراه با آیتم های مخصوص آن روز می‌پردازد و سعی شده است که برنامه‎ای متفاوت تر از همیشه تولید شود.

در این فصل از برنامه «شوبندر» جشنواره‎ای با محور عکاسی، از سوژه و چالش‎های خاص اجتماعی تاثیرگذار در فرهنگ عمومی و اجتماعی برگزار می‌شود و از مخاطبان دعوت می‎شود با شرکت در مسابقه و قرعه‎کشی پایان هفته، شانس خود را برای برنده شدن و دریافت جایزه امتحان کنند.

شنبه‌ها برنامه «شوبندر» به موضوعات شهروندی، یکشنبه‌ها به موضوع جزایر، دوشنبه‌ها به موضوع صنایع دستی و مشاغل تولیدی، سه شنبه‌ها به موضوعات دریایی و چهارشنبه‌ها به موضوع هرمزگان زیبا می‌پردازد.

یادقدیمون، پخش گزارش، اجرای زنده خواننده، مسابقه، اخبار و رویدادهای مهم فرهنگی و شهروندی و ...، پخش موسیقی محلی، خانه بوم‎گردی و ... از آیتم‎های این برنامه هستند.

در فصل جدید «شوبندر»، اجرای برنامه در محیط باز و با دکوری جذاب تقدیم مخاطبان می‎شود.

این برنامه  به‎صورت زنده و با ساختار ترکیبی  به مدت ۵۰ دقیقه از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۱ از سیمای خلیج فارس تولید و پخش می‌شود. تهیه‎کنندگی این برنامه برعهده مرتضی کیوانی‎زاده است.

امتیاز شما