امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رصد کسوف امسال در «چرخ»

مشاهده ۳۳۹
۱۳۹۸/۱۰/۰۳- ۱۱:۲۱

برنامه «چرخ» ساعت 19 امروز، سه‌شنبه سوم دی، با بررسی ریشه‌ها و علل آلودگی هوا روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در خبری که روز گذشته اعلام شد قرار بود برنامه دوشنبه شب «چرخ» با موضوع علل آلودگی هوا با حضور مهندس حسین‌رضا شهیدزاده، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا پخش شود، که به دلیل جلسه اضطراری که برای میهمان برنامه درخصوص آلودگی هوای تهران پیش آمد موضوع و میهمان برنامه تغییر کرد و این گفت‎وگوی زنده تلویزیونی درخصوص آلودگی هوا امشب روی آنتن می‎رود.
در این برنامه سیاوش یالپانیان به‌عنوان مجری-کارشناس میز طبیعت «چرخ» با مهندس حسین‌رضا شهیدزاده، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا درباره‌ دلایل آلودگی هوا در شهرهای ایران گفت‌وگو می‎کند.
در بخش روایت خبری «چرخ»، محسن ایرجی، کارشناس و مدرس نجوم، جزئیات خورشیدگرفتگی پنجشنبه را بررسی می‎کند. گزارش بهزاد یوسفی از سازمان انتقال خون بخش دیگری از این قسمت برنامه‌ «چرخ» است. مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.
«چرخ» روزهای هفته، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده از شبکه‌ چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

امتیاز شما