امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تکمیل پوشش دیجیتال استان کرمان در صورت حمایت استانداری

مشاهده ۲۲۳
۱۳۹۸/۱۰/۰۴- ۰۹:۲۰

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی در دیدار با استاندار استان کرمان از اهتمام رسانه ملی برای تکمیل پوشش این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ،معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما   با فدایی استاندار کرمان دیدار کرد. مهندس شهریاری  در این دیدار  از تامین بودجه ای از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل پوشش دیجیتال خبر داد و گفت: اگر این بودجه تأمین شود پوشش تلویزیونی دیجیتال این استان به انجام می‌رسد.

شهریاری  با بیان اینکه  صدا و سیمای مرکز کرمان باید در توسعه استان همراهی کند گفت: : باید از ظرفیت شرکت‌های بزرگ اقتصادی در راه توسعه استان و همچنین زیرساخت های صدا و سیما بهره گرفت.

استاندار کرمان نیز در این نشست پراکندگی استان را عامل نامتوازن شدن امکانات در استان دانست و گفت: در حوزه گسترش دیجیتال تقریبا به تعهدات خودمان عمل کرده ایم و همچنان تا پوشش 100 در صد کمک خواهیم کرد.

 آقای فدایی با اشاره  به  استفاده از ظرفیت واحد های اقتصادی در طرح معین‌های اقتصادی خاطرنشان کرد :  باید از این ظرفیت در حوزه صدا و سیما هم بهره ببریم.

وی همچنین از  ا نعقاد دو تفاهم نامه برای تکمیل ساختمان مرکز کرمان و پوشش 100 درصدی دیجیتال گفت و از تلاش استانداری برای اجرایی شدن هر دو تفاهم نامه خبر داد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم ابراز امیدواری کرد: با تفاهم منعقد شده طی دو سال پوشش دیجیتال استان به 100 درصد برسد. علیرمضانی با بیان اینکه که هم اکنون این پوشش 96 در صد است گفت: مقدار باقیمانده هم در مناطق دور و رستایی است که به 200 ایستگاه فرستنده نیازمند است.

امتیاز شما