امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
افتتاح مرکز آموزش جنوب شرق کشور در صدا و سیمای کرمان
افتتاح مرکز آموزش جنوب شرق کشور در صدا و سیمای کرمان

افتتاح مرکز آموزش جنوب شرق کشور در صدا و سیمای کرمان

مشاهده ۵۰۴
۱۳۹۸/۱۰/۰۴- ۰۹:۳۳
تعداد بازدید:504

مرکز آموزش جنوب شرق کشور در صدا و سیمای مرکز کرمان با حضور معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل آموزش رسانه ملی گفت: این مرکز مجهز به کلاس‌های آموزش، سایت کامپیوتر ،واحدهای اسکان و خدمات رفاهی است و برای تجهیز آن 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات صداوسیمای مرکز کرمان هزینه شده است. مهدی حاجی سیاری افزود: در این مرکز فراگیران استانهای سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، یزد ، خراسان رضوی و جنوبی ، فارس و کرمان در بخشهای خبر ، فنی ، صدا ، سیما ، برنامه ریزی ، پژوهش و مالی و اداری آموزش می‌بینند.

وی همچنین از امکان برگزاری دوره‌های آموزشی متمرکز با حضورفراگیران از سراسر کشور و برگزاری دوره‌های خاص ، ویژه کارکنان مرکز کرمان در طول سال خبر داد.

حاجی سیاری با بیان اینکه در این مرکز سالانه 600 نفر می توانند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند اظهار داشت: با توجه به ظرفیت این مرکز آموزشی ، امکان افزایش این تعداد تا هزار نفر با توجه به استقبال فراگیران وجود دارد. حاجی سیاری همچنین هدف از راه اندازی مراکز آموزش منطقه ای در کشور را صرفه جویی در هزینه‌های برگزاری و جلوگیری از آمد و رفت فراگیران به تهران و همچنین تبادل فرهنگ و تجربه بین فراگیران استانها و ایجاد خلاقیت درآن‌ها عنوان کرد.

امتیاز شما